Inlägg från: Anonym (HannaSophia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (HannaSophia)

String allt vanligare...

Anonym (enriktigkarl) skrev 2019-04-26 15:39:42 följande:

Synd att man bor i Norrland då.

Anonym (enriktigkarl) skrev 2019-04-26 15:39:42 följande:

Synd att man bor i Norrland då.

Osis - det är en bit bort helt klart.

Överraska din vackra stringgudinna med några riktigt snygga set, så har du ögongodis på nära håll!

// jag tipsar gärna om du vill //
  • Anonym (HannaSophia)
    Lahall skrev 2019-04-26 16:06:07 följande:

Då kanske man har tur.  En veckas semester i Gbg i sommar kanske ger utdelning ;)

Håll ögonen öppna!
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (enriktigkarl) skrev 2019-04-26 16:12:17 följande:

Såg din länk, ska visa henne ikväll så får vi se vad hon kan tänka sig, blir nog inte lika vågat som det du har men ganska nära skulle jag tro.

Kolla in www.the-bikini.com eller kolla runt på Tangaland24.de

De har båda mycket att välja på från mera påklätt till mera busigt.

Skriv gärna i tråden
  • Anonym (HannaSophia)
    Pussan skrev 2019-04-26 22:53:35 följande:

Fast Tangaland verkar nerlagt, tyvärr

Sista februari var sista beställningsdatum med de ägare som grundade. Signalen då var att nya ägare skulle ta över. Vore synd om de försvann - det har varit enkelt att beställa inom EU utan massa tull och tjafs + väldigt prisvärt till trots för svag krona. Bra kvalitet också, välsydda busiga kul plagg! Har handlat supermycket så jag har goda möjligheter att mixa färger och modeller på olika överdelar och underdelar.

Här är mina röda & overklit Leo från 2018 och de har blivit många fler nu innan ägarskiftet.

En annan kul fast ganska crazy är Catbikinis i Barcelona - kolla in sortiment och kundgallerier!

www.catbikinis.com

• Anonym (HannaSophia)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-04-26 23:35:05 följande:

Sista februari var sista beställningsdatum med de ägare som grundade. Signalen då var att nya ägare skulle ta över. Vore synd om de försvann - det har varit enkelt att beställa inom EU utan massa tull och tjafs + väldigt prisvärt till trots för svag krona. Bra kvalitet också, välsydda busiga kul plagg! Har handlat supermycket så jag har goda möjligheter att mixa färger och modeller på olika överdelar och underdelar.

Här är mina röda & overklit Leo från 2018 och de har blivit många fler nu innan ägarskiftet.

En annan kul fast ganska crazy är Catbikinis i Barcelona - kolla in sortiment och kundgallerier!

www.catbikinis.com

Hej Pussan, en riktig karl och alla andra som gillar sol & värme!

Goda nyheter - det ser ut som om Tangaland24.de äntligen har öppnat upp igen!

Tangaland24.de
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Bi killen) skrev 2019-04-30 14:37:29 följande:

Sitter nu i mitt ute spa i stringbadbyxor

• Anonym (HannaSophia)
    Pussan skrev 2019-04-30 22:28:43 följande:

Bra! Tack - nu ska jag beställa lite inför sommaren

Happy shopping!

• Anonym (HannaSophia)
    Pussan skrev 2019-04-30 22:28:43 följande:

Bra! Tack - nu ska jag beställa lite inför sommaren

Vad blev det för något fint?
  • Anonym (HannaSophia)
    Pussan skrev 2019-05-09 22:46:03 följande:

Det blev ett par transparenta bikini-bh och framför allt underdelar med string. Fast de har inte anlänt än. Inte för att jag behöver dem denna veckan...

Kul - då är jag i gott sällskap!

Jag har mycket i deras transparenta urval, både bikini och baddräkten i rött och den transparenta öppna i svart.

Jag väntar just nu på en pinkhole bikini...

Hoppas du blir nöjd - man blir snabbt sugen på mer när man gillar det man just fått hem och det sitter snyggt...!! Skriv gärna & berätta!

Så håller vi tummarna för sol och värme snart igen
  • Anonym (HannaSophia)
    Pussan skrev 2019-05-10 22:51:31 följande:

Baddräkterna har jag faktiskt inte ens tittat på förut men de öppna är ju så sexiga. hmmm.... fast jag gillar inte att ha magen täckt på playan. Kanske får ha en för hemmabruk, för de långa mörka vinterkvällarna!?

Ja, så fort de har kommit vill man ju ut och visa upp dem på playan, så vi hoppas på en fin och lång sommar

Mmmm baddräkterna är också supernajsa... jag ser fram emot att bära min svarta öppna transparenta för första gången nu i sommar.

Min röda transparenta fick många komplimanger av både män och kvinnor sommaren 2018.

Googla Tubebikini och sök sedan på Tangaland och Open, så finns många av deras coola plagg där.

Lång het svensk sommar eller en solsemester till Kefalonia står på önskelistan nu
Svar på tråden String allt vanligare...