Inlägg från: Anonym (Vanlig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vanlig)

String allt vanligare...

Är det verkligen tillåtet på vanliga badstränder att endast ha på sig några trådar utan tyg som jag såg det var länkat till i tråden? Trodde man var hänvisad till nakenstränder om man vill visa hela könet.

Stringbadbyxor är en ren styggelse, vanliga badbyxor får all attraktion för mannen att tvärdö för all framtid men stringbadbyxor är det värsta jag hört talas om.

Sedan kan jag inte låta bli att undra hur många på fl som faktiskt skriver sanningen. Läser man här så lever alla på brysselkål och sparris och broccoli, ev luktar de på ett sockerfri tuggummipapper om de är godissugna, de gör alla karriär samtidigt som de jobbar halvtid för barnens skull och alla springer till gymmet minst 5-6 gånger i veckan. Jag förväntade mig i somras när jag åkte till större badstränder att bara se en massa supermodeller som joggade i strandkanten medans deras barn gjorde något pedadgogiskt och samtidigt glatt tuggade på en rödlök eller nåt sånt. Men jag såg mest vanliga människor med celluliter och bristningar och ölmagar.

• Anonym (Vanlig)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-05-23 14:33:50 följande:

Jag får nypa mig själv i armen lite för att vara på den säkra sidan... Jo, jag finns på riktigt i verkligheten!

Och du menar att du går runt med en tråd mellan blygdläpparna bland barnfamiljer på stranden?
  • Anonym (Vanlig)
    Anonym (nej) skrev 2019-05-23 14:23:05 följande:

Nej det är inte lagligt. Det räknas som förargelseväckande beteende om det inte är på en nakenstrand.

Många som hänger på fl har helt enkelt för mycket fantasi och passar på att få leva ut sina fantasier i sex och samlevnadsrummet här men det har ingen förankring med verkligheten.

Ja så har ju jag uppfattat det.
  • Anonym (Vanlig)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-05-23 14:47:13 följande:

Om det är sådana stränder du hänger på är utsikten till att vi någonsin möts obefintlig.

Jag hänger på vanliga stränder, gärna större med fin sand på stranden och sandbotten i vattnet.

Du kan väl svara ordentligt nu istället för sväva runt frågan för att undvika ge svar?
  • Anonym (Vanlig)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-05-23 15:14:57 följande:
    Det som är normalt för spindeln är kaos för flugan.

Enklast bara att respektera att vi har olika preferenser.
    Ytterligare ett svävande icke-svar.
  • Anonym (Vanlig)
    Pussan skrev 2019-05-24 22:58:30 följande:

Ojojoj...hur farligt är det egentligen med en mer eller mindre naken människa? Det förvånar mig ständigt hur man kan bli förargad över att se några bröst eller en rumpa utan tyg över. 

Den du citerar svarade på mitt inlägg om det är lagligt att gå runt med hela könet öppet eftersom (HannaSophia) länkade till en "bikini" som bokstavligt var en tråd runt höften och en tråd mellan blygdläpparna. Handlade inte om någon åsikt utan om det är lagligt. Sedan vägrar ju (HannaSophia) svara på om hon faktiskt går runt med detta och var isf så troligtvis är det bara en trollgrej här.
  • Anonym (Vanlig)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-05-25 15:32:10 följande:

Jajamän jag går runt med detta på valda platser, med utvalt sällskap och på utvalda tider - främst vid soligt och varmt väder. Utöver att jag är ett troll är jag både grovt olaglig och förargelseväckande. Kanske känns det tryggast så för dig!

Du påverkar inte min trygghet på något sätt, vilken märklig tanke ens. Lagarna är som de är, gillar du dem inte får du börja engagera dig politiskt istället för att tjura på fl över de påpekas för dig. Såvida det inte gäller nakenbad och liknande tror jag helt enkelt att du fantiserar lite.
  • Anonym (Vanlig)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-05-25 15:56:58 följande:

Är lagar viktigt för dig? Ger dem trygghet för dig?

Ja lagar är såklart viktigt för mig och majoriteten av befolkningen, de flesta vill inte leva i anarki. Om du läser inlägget du citerar ser du dock att din eventuell klädsel inte påverkar min trygghet.
  • Anonym (Vanlig)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-05-25 16:20:58 följande:

Jamen toppen, "Vanlig". Om du inte har något väsentligt nytt kvar att komma med i din argumentation så tror jag att vi har bottnat ut i bägge riktningar du och jag. Vi har olika preferenser vi två och så räknar jag med att det förblir.

Jag argumenterar inte för något alls i denna tråden. Vad menar du att du argumenterar för? Har missat att denna tråden handlar om något ställningstagande.
  • Anonym (Vanlig)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-05-25 16:53:53 följande:

Vad är målet med dina inlägg? Anser du att du har varit tydlig med det du vill förmedla? Vad nytt har du att tillföra?

Ja att fråga om det är lagligt och om någon har på sig ett visst plagg på vissa ställen anser jag är tydligt. Jag behöver inte ha något stort mål, allting man säger och gör behöver inte handla om att driva någon stor viktig/politisk/moralisk/religiös... etc korståg.
  • Anonym (Vanlig)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-05-25 17:04:08 följande:

Så långt tror jag att vi har koll på varandra - skall bli spännande att se vad som kommer från dig härnäst

Varför? Koll på varandra? Du har visst något problem med mig men det är ditt problem och inte mitt om du vill vara sur eller hålla koll på andra med misstanken att det finns en hemlig agenda eller nåt i en tråd om bikinis.:D
Svar på tråden String allt vanligare...