String allt vanligare...
Är det verkligen tillåtet på vanliga badstränder att endast ha på sig några trådar utan tyg som jag såg det var länkat till i tråden? Trodde man var hänvisad till nakenstränder om man vill visa hela könet.
Stringbadbyxor är en ren styggelse, vanliga badbyxor får all attraktion för mannen att tvärdö för all framtid men stringbadbyxor är det värsta jag hört talas om.
Sedan kan jag inte låta bli att undra hur många på fl som faktiskt skriver sanningen. Läser man här så lever alla på brysselkål och sparris och broccoli, ev luktar de på ett sockerfri tuggummipapper om de är godissugna, de gör alla karriär samtidigt som de jobbar halvtid för barnens skull och alla springer till gymmet minst 5-6 gånger i veckan. Jag förväntade mig i somras när jag åkte till större badstränder att bara se en massa supermodeller som joggade i strandkanten medans deras barn gjorde något pedadgogiskt och samtidigt glatt tuggade på en rödlök eller nåt sånt. Men jag såg mest vanliga människor med celluliter och bristningar och ölmagar.