• Ok1020

BIM maj

Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.

BIM

5/5 ok1020

• Svar på tråden BIM maj
  • 88Sandy

Någon som upplever att ni saknar symtom inför kommande pms/mens? Om ni brukr ha dvs. Jag brukar kunna få symtom typ 10 dagar i förväg (irriterad, ont i brösten osv) men inte nu. Tycker jag borde vara toksken-gravid som jag googlar men känner i stort sett inget, möjligtvis lite typ stickningar i magen periodvis.

• Babycakes79

Jag hade maximal fertilitet på CB under lördagen och söndagen. När ska man räkna att man hade ägglossning?
    Tidigare BIM var 9 maj men misstänker att "mensen" kommer tidigare då ägglossningen kom tidigare.. Men fattar inte riktigt hur man räknar..

• Babycakes79
    t123 skrev 2019-04-23 21:17:23 följande:
    Jag hade också ÄL ett par dagar tidigare än väntat (brukar ha dag 18, förra månaden hade jag dag 16 och nu verkar det ha varit dag 14, lite mysko!), jag kommer nog testa på ÄL+12 eller nåt sånt... kommer aldrig kunna hålla mig från att testa, vare sig jag känner nåt eller ej! 
    Nej, det är svårt att hålla sig från att testa och vet fortfarande inte riktigt vilket datum man räknar ifrån. Hade glad gubbe i lördags och söndags.
    Vi hade sex i fredags, lördags, söndags, måndags och igår. Hade velat få till det innan fredagen också men ÄL kom snabbare än vad den brukar, hela 4 dagar. Hoppas det funkade i alla fall! Det visar sig..
  • Susanned
    88Sandy skrev 2019-04-25 12:28:27 följande:

Någon som upplever att ni saknar symtom inför kommande pms/mens? Om ni brukr ha dvs. Jag brukar kunna få symtom typ 10 dagar i förväg (irriterad, ont i brösten osv) men inte nu. Tycker jag borde vara toksken-gravid som jag googlar men känner i stort sett inget, möjligtvis lite typ stickningar i magen periodvis.

Senaste tre cyklarna så har jag fått ont i brösten direkt efter ägglossning framtills mensen, men inte denna gång. Däremot har jag haft molande värk i magen sen ÄL+6/7 (oklart när jag hade ägglossning) men jag vet inte om det är inbillning då jag känt så förut haha. Däremot kände jag imorse en nypande känsla i magen men, vem vet..
  • 88Sandy
    Susanned skrev 2019-04-25 16:42:26 följande:

Senaste tre cyklarna så har jag fått ont i brösten direkt efter ägglossning framtills mensen, men inte denna gång. Däremot har jag haft molande värk i magen sen ÄL+6/7 (oklart när jag hade ägglossning) men jag vet inte om det är inbillning då jag känt så förut haha. Däremot kände jag imorse en nypande känsla i magen men, vem vet..

Ja men det låter ungefär som det är för mig:) ååh, håller tummarna att denna uteblivna ömmande känsla i brösten är ett gott tecken;)
  • Trettitvå

Måste dela detta med någon =) Fick detta på kvällsurin. Mannen ligger och sover bredvid mig. Så jag tänkte berätta för honom imorgon. Har köpt en tröja som det står storebror på till våran grabb. Hoppas verkligen skrutt vill stanna =)

Kanske uppfattas som skrivet i fel tråd men jag har BIM i maj.

• legenden123
    Trettitvå skrev 2019-04-25 21:13:03 följande:

Måste dela detta med någon =) Fick detta på kvällsurin. Mannen ligger och sover bredvid mig. Så jag tänkte berätta för honom imorgon. Har köpt en tröja som det står storebror på till våran grabb. Hoppas verkligen skrutt vill stanna =)

Gud va roligt, stort grattis!!

Berätta gärna mer, vilken dag är du nu? När hade du ägglossning och hade du några symptom?
  • Smlan

Grattis!! Hur ska du kunna sova nu ;) Lyxproblem i och för sig, haha.

Vilken ÄL+ dag är det för dig idag? Har du haft några symptom?
  • luthia

Åh stooort grattis ????

[/

[quote=79587584][quote-nick]Trettitvå skrev 2019-04-25 21:13:03 följande:[/quote-nick]

• Emmissss

Åh stort grattis Trettitvå!!! Jag lägger in dig på listan :)

BIM-lista 

1/5 elenoresara, luthia, Maya 889, 88Sandy 

2/5 Trettitvå, Zyprexa, Rollan92

3/5 sommartjejen888, Emphz, skrollan94 

4/5 smlan, luktärtan, höstmamma, susanned 

5/5 ok1020, Evi82, Irene122, Mela88, legenden123, t123, Grossess

7/5 jejja93, nervösanonym

8/5 Emmissss, Lyra78, Pixpoxy

9/5 Babycakes79, Cheneyney, pepsi20 

11/5 Espresso, Gummsan83, Jsv17 

12/5 Pahm 

13/5 Lunne, Lonelygirl92