BIM maj
Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.
BIM
5/5 ok1020
Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.
BIM
5/5 ok1020
Någon som upplever att ni saknar symtom inför kommande pms/mens? Om ni brukr ha dvs. Jag brukar kunna få symtom typ 10 dagar i förväg (irriterad, ont i brösten osv) men inte nu. Tycker jag borde vara toksken-gravid som jag googlar men känner i stort sett inget, möjligtvis lite typ stickningar i magen periodvis.
Jag hade maximal fertilitet på CB under lördagen och söndagen. När ska man räkna att man hade ägglossning?
Tidigare BIM var 9 maj men misstänker att "mensen" kommer tidigare då ägglossningen kom tidigare.. Men fattar inte riktigt hur man räknar..
Någon som upplever att ni saknar symtom inför kommande pms/mens? Om ni brukr ha dvs. Jag brukar kunna få symtom typ 10 dagar i förväg (irriterad, ont i brösten osv) men inte nu. Tycker jag borde vara toksken-gravid som jag googlar men känner i stort sett inget, möjligtvis lite typ stickningar i magen periodvis.
Senaste tre cyklarna så har jag fått ont i brösten direkt efter ägglossning framtills mensen, men inte denna gång. Däremot har jag haft molande värk i magen sen ÄL+6/7 (oklart när jag hade ägglossning) men jag vet inte om det är inbillning då jag känt så förut haha. Däremot kände jag imorse en nypande känsla i magen men, vem vet..
Måste dela detta med någon =) Fick detta på kvällsurin. Mannen ligger och sover bredvid mig. Så jag tänkte berätta för honom imorgon. Har köpt en tröja som det står storebror på till våran grabb. Hoppas verkligen skrutt vill stanna =)
Kanske uppfattas som skrivet i fel tråd men jag har BIM i maj.
Måste dela detta med någon =) Fick detta på kvällsurin. Mannen ligger och sover bredvid mig. Så jag tänkte berätta för honom imorgon. Har köpt en tröja som det står storebror på till våran grabb. Hoppas verkligen skrutt vill stanna =)
Åh stooort grattis ????
[/
[quote=79587584][quote-nick]Trettitvå skrev 2019-04-25 21:13:03 följande:[/quote-nick]
Åh stort grattis Trettitvå!!! Jag lägger in dig på listan :)
BIM-lista
1/5 elenoresara, luthia, Maya 889, 88Sandy
2/5 Trettitvå, Zyprexa, Rollan92
3/5 sommartjejen888, Emphz, skrollan94
4/5 smlan, luktärtan, höstmamma, susanned
5/5 ok1020, Evi82, Irene122, Mela88, legenden123, t123, Grossess
7/5 jejja93, nervösanonym
8/5 Emmissss, Lyra78, Pixpoxy
9/5 Babycakes79, Cheneyney, pepsi20
11/5 Espresso, Gummsan83, Jsv17
12/5 Pahm
13/5 Lunne, Lonelygirl92