Sobioor skrev 2019-05-15 10:31:46 följande:
Va roligt att vi är på exakt samma dagar :D vilket test använde du? Brukar din mens alltid va punktlig? Min kan va lite lurig men borde till 99% komma den 22/5. Har du några symtom? Jag har bara ett vanligt rfsu (det röda) graviditetstestet hemma och ja försökte testa det sist då jag va på äl+11 men de visade inget :P Vill kissa på det nu rent spontant men ja vet att det är så onödigt att jag skiter i det haha. Ska nog köpa ett digitalt i morgon så får vi se när jag vågar testa :OÅh å skiljer det inte mycket :D vet nu när du hade ÄL? Vilket test tänker du köra på? Är detta din första graviditet/första barn? Har du några symptom?
Jag körde ÄL stickor denna månad och märkte att jag hade äl rätt tidigt. Fick positivt test den 3/5, hade stegring den 2/5, dvs ca 5-6 dagar efter mens.
Jag beställde hem graviditetsstickor i samband med älstickorna från apotek365, första gången jag använder dom. Jag har tidigare haft 5 graviditeter (4 gossar och 1 flicka) ,och jag har testat alla med antingen Cb digital eller stickor.
Oftast börjar jag med sticka eftersom det är dom man har hemma. Märker jag av något svagt streck eller liknande så köper jag hem cb, detta för att slippa stå och syna testet som en galning.

Jag har inga symtom alls. Nada! Men det hade jag inte med dottern under senaste graviditeten heller. Inte fören vecka 10 typ.
Ska detta bli första barnet för dig?