• Enniie

BIM maj

BIM-lista

1/5 elenoresara, luthia, Maya 889

2/5 Trettitvå, Zyprexa, Grossess

3/5 sommartjejen888, Emphz, skrollan94

4/5 smlan, luktärtan, höstmamma

5/5 ok1020, Evi82, Irene122, Mela88, legenden123, t123

7/5 jejja93

8/5 Emmissss, Lyra78

9/5 Babycakes79, Cheneyney, pepsi20

11/5 Espresso, Gummsan83, Jsv17

12/5 Pahm

13/5 Lunne, Lonelygirl92

14/5 fjompp91

16/5 Tessi1

18/5 Sirest01

21/5 CH90, Enniie

24/5 brallison

• Enniie
    Janniiique skrev 2019-05-01 10:27:16 följande:

Hej! Hoppar in här med ett test från morgonens urin - vad tror ni?

Jag tycker det ser positivt ut.
  • Enniie

Hur var det nu med ÄL test? Vankas ägglossning 24 timmar efter positivt test?

• Enniie
    Cheneyney skrev 2019-05-03 19:58:12 följande:

Det svaret fick jag iallafall. Eller ja, 12-48 timmar efter positivt test sa någon :)

Oj! Redan efter 12 timmar? toppen, tack!
  • Enniie
    Gabriela11 skrev 2019-05-06 13:59:51 följande:

Ser ni nånting??

Bim 9/5 enligt Flo appen

Jag ser inget, tyvärr. <3
  • Enniie
    Oktoberflicka93 skrev 2019-05-10 13:03:58 följande:

Ska jag tolka detta som positivt? :o Är på bim +3, men inte helt regelbunden cykel så det kan skilja några dagar hit eller dit.. Taget mitt på dagen..

Jag tolkar det positivt.
  • Enniie
    Mammaanonym2barn skrev 2019-05-14 17:04:34 följande:

Ja då var jag på bim + 2 enligt app :)

Riktigt jäkla tokpositivt. Grattis!
  • Enniie
    Sobioor skrev 2019-05-15 07:48:04 följande:

Ni andra med BIM 22/5 när tänker ni testa er?

Är på ÄL+9/ BIM-7 idag & mina "symptom" är följande:

Har en hård tapp som känns bakåtlutad, den känns relativt torr och enligt va den borde enl cykeln. Dock har jag börjat få flytningar igen som är vita och ett mellanting av milky & creamy, vet inte va de skulle betyda, om de ens gör det -_-. Ont i korsryggen men det är inte helt ovanligt annars heller. Känner mig fortfarande inte speciellt hoppfull då jag ändå har en magkänsla av att jag inte är gravid, så kanske därför jag inte känner mig så peppad på att slösa pengar på test :/. Jag som brukar vara en testoman..

Hur tidigt kan man annars ta Clearblue digital? Någon som vet?

Nån mer som är på ÄL+9 idag?

Jag har bim den 21. Tänkte testa i helgen, typ söndag. Har under alla mina 5 graviditeter testat 3-6 dagar innan mens.
  • Enniie
    Sobioor skrev 2019-05-15 10:31:46 följande:

Va roligt att vi är på exakt samma dagar :D vilket test använde du? Brukar din mens alltid va punktlig? Min kan va lite lurig men borde till 99% komma den 22/5. Har du några symtom? Jag har bara ett vanligt rfsu (det röda) graviditetstestet hemma och ja försökte testa det sist då jag va på äl+11 men de visade inget :P Vill kissa på det nu rent spontant men ja vet att det är så onödigt att jag skiter i det haha. Ska nog köpa ett digitalt i morgon så får vi se när jag vågar testa :OÅh å skiljer det inte mycket :D vet nu när du hade ÄL? Vilket test tänker du köra på? Är detta din första graviditet/första barn? Har du några symptom?

Jag körde ÄL stickor denna månad och märkte att jag hade äl rätt tidigt. Fick positivt test den 3/5, hade stegring den 2/5, dvs ca 5-6 dagar efter mens.

Jag beställde hem graviditetsstickor i samband med älstickorna från apotek365, första gången jag använder dom. Jag har tidigare haft 5 graviditeter (4 gossar och 1 flicka) ,och jag har testat alla med antingen Cb digital eller stickor.

Oftast börjar jag med sticka eftersom det är dom man har hemma. Märker jag av något svagt streck eller liknande så köper jag hem cb, detta för att slippa stå och syna testet som en galning. Jag har inga symtom alls. Nada! Men det hade jag inte med dottern under senaste graviditeten heller. Inte fören vecka 10 typ.

Ska detta bli första barnet för dig?
  • Enniie

Testade igår på bim -5 och fick negativt.

Imorse såg jag en svag skugga. Men inte tillräckligt för att jag ska kunna tro att det påvisar ev graviditet.

Jag har dock alltid plussat innan bim-4 och fått ganska starka plus, och aldrig fått sk spökstreck (har 5 graviditeter i bagaget).

Har stickor från apotek365, någon som har erfarenhet om dessa stickor?

• Enniie
    Frostälva skrev 2019-05-17 09:38:08 följande:

Testade också bim -5 supernegativt. Tänker vänta till på tisdag (bim +2) innan jag gör ett nytt test.

Ja, jag tänkte nog vänta till söndag iallafall. Eller, jag ska försöka vänta tills dess.
    Sobioor skrev 2019-05-17 09:47:52 följande:

En svag skugga på samma test eller testade du på nytt i morse? Har tyvärr ingen erfarenhet av dom testerna. Jag testade också negativt idag BIM -5. Hoppas du plussar starkare i morgon <3 håller tummarna!

Det var ett nytt test imorse. Det gamla är kastat då det var toknegativt.

Ska försöka hålla mig till söndag och testa då med cb.
  • Enniie

Har nog för första gången ever fått sk spökstreck på mina graviditetstest. Är nu på bim -3. I förrgår tog jag en sticka från apotek365 som visade typ som en skugga.

Var inne på Llyods idag och köpte test, och samma där.

Nån som har erfarenhet av det? Brukar alltid sådanna skuggor betyda negativt? Jag tolkar det så iaf.

Svar på tråden BIM maj