Inlägg från: legenden123 |Visa alla inlägg
  • legenden123

BIM maj

Hej!
    Efter att ha läst detta forum i flera år, skapade jag äntligen ett konto!
    Jag har bim 5 Maj 2019, vi har vell velat ha barn i flera månader men inte aktivt försökt förens förra månaden.
    Så nu hoppas vi att det bli ett plus denna gång.
    Har ägglossning på söndag enligen min app.

Känns jätte roligt att hänga här nu, så kan man prata med andra i liknande situationer Glad

• legenden123
    Babycakes79 skrev 2019-04-20 21:12:39 följande:

Nu blir jag helt förvirrad. Beräknad ÄL är enligt både mig själv och Flo appen på onsdag. Igår och idag har jag haft ÄL känningar och testade därför. Det var positivt!!! Hur sjutton kan det bli så? Vi hade sex igår och kommer ha det idag. Hade dock velat ha det några dagar tidigare också.

Fattar ingenting????

Vill inte göra dig glad i onödan men har du bim på onsdag och plussar på äl stickor så kan man vara gravid.

Ta ett grav test för säkerhets skull ????
  • legenden123

[quote=79583450][quote-nick]t123 skrev 2019-04-23 21:11:37 följande:[/quote-nick]Såg att vi är ganska många som har BIM kring 5/5, spännande!! Hur känner ni hittills? ÄL har ju precis varit, så kanske inte är någon som har känningar på det viset än, men hur mår ni rent allmänt? Spända och hoppfulla? :)[/

Känner mig ovanligt glad men det är ju säkert dessa vårkänslor haha.

Jag är inte en sån som kör med ÄL stickor eller ens känner av ägglossningen, ?litar? bara på mens appen.

Vi myste endast på äl dagen och 5 dagar innan, mer fick vi tyvärr inte till. Jag hoppas ju att de tar sig men känner att chanserna är små, man får bara vänta i ca 2 veckor och se.

Hur känner ni andra?

• legenden123
    Trettitvå skrev 2019-04-25 21:13:03 följande:

Måste dela detta med någon =) Fick detta på kvällsurin. Mannen ligger och sover bredvid mig. Så jag tänkte berätta för honom imorgon. Har köpt en tröja som det står storebror på till våran grabb. Hoppas verkligen skrutt vill stanna =)

Kanske uppfattas som skrivet i fel tråd men jag har BIM i maj.

Gud va roligt, stort grattis!!

Berätta gärna mer, vilken dag är du nu? När hade du ägglossning och hade du några symptom?
  • legenden123

Är endast på äl+5 men kände idag när jag duschade att mina bröstvårtor va så ömma och gjorde ont när jag rörde dom.

Har typ aldrig hänt förut, hoppas det är ett bra tecken - men det är ju många dagar kvar innan bim den 5 maj!

Kan känna att jag är lite tröttare än vanligt, men det kan ha o göra med värmen, jobbet och att jag i förrigår drog ut en tand..

Har ni andra fått några symtom?

• legenden123

Grattis 88Sandy!!

Testade du på bim? Hade du några symtom? ??

• legenden123

Har bim om 4 dagar, bestämde mig för att testa med clear blue digital vecko test.

Tog de efter att jag hållit mig i 3 timmar men det visade inte gravid.

Så får vell invänta mensen!

Hoppas det går bättre för er andra :)

• legenden123
    t123 skrev 2019-05-01 10:21:23 följande:

Högst troligt för tidigt för det testet, så avvakta lite :)

Du ger mig hopp men samtidigt inte, har knappt några symtom och en tidigare gång jag var gravid så plussade jag en vecka efter äl ..
  • legenden123

STORT GRATTIS TILL ALLA SOM PLUSSAT :)

Jag tog ju ett test bim-4 som visade ?ej gravid? på förmiddagen efter att ha hållit mig i 3h.

Tog även ett test från billigatester på bim -3, på eftermiddagen som visade negativt.

Idag är jag på bim-2 men inte testat någon idag, har tappt hoppet och tror att mensen kommer på söndag.

Trodde att jag skulle vara gravid denna månad trots lite mys, fick jätte ömma bröstvårtor en dag och lite molvärk, men är säkert bara mensen som kommer..

Kommer testa imorgon bitti igen bara för att, men som sagt - tror mensen är päväg TYVÄRR!

Hur går de för er andra som inte plussat än? Har ni testat något?

Har bim den 5.

• legenden123

OMG! Är detta ett plus?!?!?!

Det är dock bara ett svagt streck, men syns tydligt utan att anstränga sig.

Testade ju neg på bim-4 och bim-3, idag bim-1 - jag är i chock?!?!
  • legenden123

Nu syns det inte lika bra i verkligheten längre? Ååååå nu blir man förvirrad!

• legenden123
    Gabriela11 skrev 2019-05-04 09:12:12 följande:

Positivt!! Grattis!! ??

Tack! Vågar inte tro på det än, ska testa imorgon på bim med clearblue digital vecko och se, håller tummarna tills dess.

Har inte berättat någon för mannen än, vill vara säker först sen ska jag överraska honom.

Tog ju vecko test på bim-4 men visade inte gravid då.
  • legenden123

Okej så uppdatering från igår när jag fick svagt positivt.

Imorse tog jag ytterligare ett test från testlagret och ett från clearblue digital med veckor.

Fick gravid 1-2!!

Så ge inte upp hoppet ni som fått negativt innan bim, jag fick minus bim-3 och bim-1 plussade jag svagt och på bim idag med digitalt.

Stort lycka till alla andra :)

Svar på tråden BIM maj