• Irene122
    Råttiz skrev 2019-04-30 13:47:59 följande:

Har ni några symptom? :) hur mår ni?

Inga symptom alls så det känns inte som att det kommer bli något denna månad ????.
  • Irene122
    Irene122 skrev 2019-04-30 17:36:07 följande:

Inga symptom alls så det känns inte som att det kommer bli något denna månad ????.

Oj, jag gjorde en ledsen emoji, inte massa frågetecken :)
  • Irene122

[quote=79599067][quote-nick]Tjoppa12 skrev 2019-05-01 20:27:10 följande:[/quote-nick]Har skrivit tidigare men ingen som kunde svara då, så frågar igen :) förhoppningsvis finns det någon som kanske är lite mer kunnig än mig

Min senaste menscykel var längre än normalt , troligtvis pga att jag tagit ut spiral. Så jag litar inte riktigt på min app som säger att jag ska ha haft äl för två dagar sedan. Har tagit ältest som visar negativt. Förra månaden tror jag inte ens jag hade ägglossning , men annars har jag inga problem med den. Den brukar alltid liksom komma och allt är bra. Men nu är det nästan väldigt sent för att äl ska komma, den borde ha varit. Tror ni den kan ha kommit tidigare nu än vad min app säger? (Som utgår ifrån den förra cykeln som var längre än vanligt)[/

Om den var längre än vad du är van att din cykel brukar vara skulle jag tro att din ägglossning var lite tidigare än appen sa :)

• Irene122
    Pikai skrev 2019-05-05 07:52:35 följande:

Jag fick ?Inte gravid? på CB digital i morse (BIM-3). Så har typ gett upp nu.

Känner med dig, fick neg på bim -2 imorse. Vår tur kommer, om inte denna månad, en annan :)
Svar på tråden BIM maj