Inlägg från: Zizazi |Visa alla inlägg
  • Zizazi

Kan hon ha dödat mitt barn?

Nej. Trisomi kan inte orsakas av svart magi.

Trisomi är något som fanns i ditt barns gener redan ganska snart efter befruktningen, att hon var frisk då är skitsnack.

Kanske kan underlätta för dig att känna till detta. Det kan vara din ålder som orsakade trisomin. Kvinnor efter 33 bör inte föda barn, om de inte gillar att plåga sin avkomma. Då ökar risken för trisomier och andra kromosomavvikelser+cancer+förkorta livslängd, MS och andra kul sjukdomar.

• Zizazi
    Anonym (Det finns) skrev 2019-04-05 21:01:00 följande:
    Det finns dom som utövar svårt magi. Jag har stött på det. Vissa kan gå så långt att önska andra livet.. vilket jag även bevittnat just nu. I ditt fall vet jag inte men det kan säkert vara så. Lita på din intuition! Jag beklagar verkligen sorgen. Dock så ska du veta att den som utövar svårt magi brukar få tusen nålar tillbaka!
    Det tar tid innan svart-magikerna får sina tusen nåla. Karma älskar att samlas till ett stort berg innan det är dags att betala hela mount everest i karma, utan någon skuldavskrivning. Du ser även idioterna som är ledare för Sverige. De tror de sitter där karmalösa, men de facto har de ett helt berg av dålig karma, som bara ackumuleras dag för dag, timme för timme. Sedan kommer de behöva betala droppe för droppe av berget.
Svar på tråden Kan hon ha dödat mitt barn?