LittleAngelbeat skrev 2019-05-16 22:30:21 följande:
Åhh måste vara rätt skönt att upptäcka det när man tagit sig igenom de mest ovissa veckorna? Blev det jobbigt och stressigt med inskrivning, hälsosamtal och ev kub om du gjorde det när du fick reda på det så sent?
Hoppas med dig att det ska ta sig! Finns få saker som är så spännande :D
Hmm jag oroar mig väl för missfall då det gick på första ägglossningen och första försöket. Brukar ha sådan otur med allt jag gör så det känns lite för bra för att vara sant att det skulle gå felfritt på en gång.
Hade hoppats att jag skulle få en tidig inskrivning nu när jag ringde tidigt men har inte tid förens v11 så känns lite tufft
ja det blev ganska tufft för jag var tvungen att fatta snabba beslut.
Jag var ung och hade inget stadigt förhållade.
hade inte det jag ville ge barnet så jag valde bort det. fick en akut tid för abort.
jätte konstigt att jag inte kännde något. det ända jag märkte var att brösten blev mer "fasta" såg ut som jag hade sillisar HAHA , men jag kan få så ibland när jag ska ha mens så inget konstigt.
ååh jag håller också tummarna, igår hade jag som en lätt mensverk innan jag skulle sova. det är allt tyvärr.
jag förstår din oro men du måste försöka slå bort dom tankarna, finns inget som tyder på att du skulle få det.
kan du inte kolla med en annan mottagning då ? måste ju finnas fler tex, gran staden ?