• Mela88

Vi som vill bli gravida..helst igår!

Hakar gärna på här. Försökt att bli gravida sen februari. Har börjat att tempa för att hitta ägglossningen. Och i appen så hade jag ägglossning för lite mer än en vecka sen. Och som tur var så jade vi sex den dagen. Vi trodde att jag hade ägglossning denna vecka men appen ställde om sig plötsligt och tydligen hade jag den förra lördagen ist.

Jag har två små sen innan men nu försöker jag bli gravid med min nya kärlek :)

• Mela88

Ägglossning + 10 igår. Blod på pappret när jag torkade mig igår morse. Men inget mer alls sen dess? Kan det vara en nidblödning? Bim på fredag. Började gråta när jag såg blodet, blev så ledsen. Brukar ha väldigt ont innan mens men nu känner jag lite molande värk bara.

• Mela88
    Malin 209 skrev 2019-04-26 13:45:10 följande:

Snabb update:

Är på jobbet nu och sprang på toa, på pappret kom en rosaröd genomskinlig flytning eller blödning(?), det är alldeles för tidigt för att vara mensen, men man vet ju aldrig.

Annars är det lite skräckblandad förtjusning inför det här, kan ju om man har riktig tur vara nidblödningen.

Misstänke en nidis i tisdag. Blod när jag torkade mig. i onsdag kom inget alls men igår och idag har jag haft några bruna flytningar. Aldrig haft såhär förr. Bim idag enligt appen men ingen riktig mens eller mensvärk direkt. Men heller inget plus på stickan :/ vettetusan vad som händer.
  • Mela88
    Malin 209 skrev 2019-04-26 19:30:42 följande:

Då håller vi tummarna för att blödningen i tisdags var en nidblödning och att du bara är en låghormonare som inte ger utslag förens lite senare. :)

Imorse kom mensen! Bara kämpa vidare :)
  • Mela88

Hade ägglossning för en vecka sen. Inne på tredje dagen med extremt illamående och yrsel. Är det en möjligt att känna av en graviditet såhär tidigt? (Hade positivt ägglossningstest två dagar innan ägglossningen)

• Mela88

Tjejer idag plussade även jag! Min vanliga mensvärk kom aldrig och kände igen känslan att det ?drar? lite i magen. Har mått illa och vart lös i magen, annars inga symptom. Så jäkla glad :)!!

• Mela88
    Lovalia skrev 2019-05-24 19:02:36 följande:

Kan knappt tro att jag skriver detta men JAG PLUSSADE IMORSE!!!

Hej btw det är jag som är trådens skapare! Har varit otroligt oaktiv här senaste veckorna. MEN idag plussade jag som sagt! Ska på tidigt ultraljud i v.7 som redan är inbokat pga medicinska skäl (pga min fd mola graviditet) Håll nu alla tummar att det är ett litet pyre där inne och inte en mola och att den lilla är där för att stanna! :)

Kommer givetvis hålla er uppdaterade!

Grattis till er som plussat!! :)

Grattis!!!
Svar på tråden Vi som vill bli gravida..helst igår!