• Mawie

Vi som vill bli gravida..helst igår!

Malin 209 skrev 2019-04-26 13:45:10 följande:

Snabb update:

Är på jobbet nu och sprang på toa, på pappret kom en rosaröd genomskinlig flytning eller blödning(?), det är alldeles för tidigt för att vara mensen, men man vet ju aldrig.

Annars är det lite skräckblandad förtjusning inför det här, kan ju om man har riktig tur vara nidblödningen.

Plussade idag hade en liten rosa röd blödning tre dagar sen, trodde det var mensen men sen kom det inget mer.
    Ängeldotter 6/9-18
  • Mawie

[quote=79589788][quote-nick]Malin 209 skrev 2019-04-26 22:52:37 följande:[/quote-nick]Ååh, stort grattis till dig! :)

Då håller jag verkligen tummarna för att det VAR en nidblödning jag också fick..

Har du haft några symptom innan ditt plus?

Och hur långt efter ÄL eller BIM plussade du? :>[/quote

Äl +13 clear blues tidiga test,, testade negativt med ett annat test dagen innan.

Har varit uppblåst i magen och varit kissnödig ofta.

Inga ömma bröst, inga flytningar.

Och har i några månader tempat varje morgon innan jag går ur sängen, och tempen har legat kvar över 37

Ängeldotter 6/9-18
  • Mawie

[quote=79590203][quote-nick]Anonym (Obeskrivlig längtan) skrev 2019-04-27 08:47:49 följande:[/quote-nick]Hej tjejer! Nästan lite kul att läsa så många förväntansfulla <3

Vi har försökt i 3 år, har genomgått 2 misslyckade ivf och ett avbrutet!

Jag har lågt amhvärde, fick reda på det när jag var 30 så det var ju mindre skoj :/

Min man har svaga simmare så vi provar just nu sånt glidmedel som ska ge dem lite skjuts!

Och jag går just nu zonterapi för att få bättre kvalite på mina ägg ^^

Jag har varit med i en hemlig fb-grupp som startade för ca 3 år sen faktiskt efter vi alla skrev i familjeliv, men det var så svårt att hålla reda på allt som kom i flödet +_+ men där + alla vänner som fått barn har 28 barn blivit födda medan vi försökt... livet blir inte alltid som man tänkt sig! Vi kommer återuppta ivf efter sommaren!

Lycka till tjejer <3[/

All lycka till er! <3

Har haft 4 mf och förlorade våran tjej i v 39+1 i september.

Det är 4 år sedan vi började försöka.

Har en kompis som blivit gravid som har lågt värde, hon hade en ägg reserv på 0,56 och skulle hamna i klimakteriet vid 37 års åldern.

Hoppas ni får all den hjälp ni behöver.kram <3

Ängeldotter 6/9-18
  • Mawie
    Malin 209 skrev 2019-04-28 07:47:25 följande:

Nu skäms jag nästan för att mina båda knoddar kommit till världen så löjligt enkelt..

Jag lider med er båda Mawie och "Anonym(obeskrivlig längtan)" 3 :(

Jag måste trots allt ta denna brokiga skara med damer i så lika men ändå olika skeden i livet till hjälp den här morgonen!

Kunde inte hålla mig längre och tog ett test på morgonurin, och om jag inte fått streck på hjärnan så aaanar jag mig se ett svagt streck?

Eller?!

Kan det vara ett spökstreck? Har aldrig tidigare råkat ut för att det är såhär svagt när jag testar utan då har man kunnat läsa av resultatet utan tvekan.

Det är fortfarande väldigt tidigt och har ej passerat BIM, så håller tummarna för att det är ett positivt resultat..

Skämmas behöver du inte göra, var glad i ställe <3

Tycker också jag ser ett svagt streck, ska du testa igen om några dagar!?

Jag ska nog köpa ett digitalt nästa vecka så man ser hur många veckor. Kram!
    Ängeldotter 6/9-18
  • Mawie

[quote=79593654][quote-nick]Zzaara skrev 2019-04-29 07:51:49 följande:[/quote-nick]Stort grattis Mawie så glad för eran skull <3[/

Tack så mycket!<3

Ängeldotter 6/9-18
  • Mawie

Tips är att tempa varje morgon samma tid innan man kliver upp ur sängen.

Min temp stiger alltid samma dag, har haft äl stickor också.

Brukar få äl flytningar med några dagar innan.

Ängeldotter 6/9-18
  • Mawie

[quote=79595630][quote-nick]Malin 209 skrev 2019-04-30 08:29:06 följande:[/quote-nick]Tack! :)

Kan själv inte riktigt tro på det än, ska ta ett vanligt test till helgen för att verkligen få det bekräftat, haha.[/

Grattis Malin!! <3 vet du hur många veckor!?

Hade sista mensen 21 mars men tror jag hade äl runt 13 april.

Ängeldotter 6/9-18
Svar på tråden Vi som vill bli gravida..helst igår!