Inlägg från: Anonym (Återvinning) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Återvinning)

Vad tycker ni om äldre män som stöter på tjejer som är unga nog att vara deras döttrar?

Anonym (Äckligt?) skrev 2019-03-31 19:48:59 följande:

Hur kan dessa äldre män tro att 20-25 år yngre tjejer tänder på dem? Har de sådan brist på självinsikt att de tror att de kan få vem som helst?

Jag blev kär i en 20 år yngre kvinna. Trodde aldrig nåt sånt skulle hända. Jag försökte, och fick nej. Jag tror inte att jag kan få vem som helst. Men när jag får känslor för en kvinna, då vill jag försöka.
  • Anonym (Återvinning)
    Anonym (Återvinning) skrev 2019-04-01 07:53:05 följande:
    Jag blev kär i en 20 år yngre kvinna. Trodde aldrig nåt sånt skulle hända. Jag försökte, och fick nej. Jag tror inte att jag kan få vem som helst. Men när jag får känslor för en kvinna, då vill jag försöka.
    Och innan jag blev kär i henne, var jag senast kär i en 12 år äldre kvinna. Och jag hade inte varit kär i nån på 12 år, när jag träffade den 20 år yngre.

• Anonym (Återvinning)

För mig är det viktigt att jag känner mig trygg med en kvinna. De flesta mycket yngre känner jag inte så med. Hon jag var kär i var speciell. Och det handlade inte mest om sex. Det var mer att jag ville vara gullig mot henne, ta hand om henne. Inte för att hon var liten, utan för att jag tyckte om henne så mycket. Jag träffade en annan ännu yngre än henne, och jag kände ganska snabbt att jag kände mig stressad. Så man man ska nog se mer till individ. Jag dras oftast till äldre kvinnor, för jag känner mig trygg. Jag kanske har mommy issues Skrattande

Svar på tråden Vad tycker ni om äldre män som stöter på tjejer som är unga nog att vara deras döttrar?