Tror inte han fattat hur mullig jag är
Var så god! Inte jag heller är van. Om han pushar då vill han ju verkligen träffa dig. Är fasen avis! Vad flyr du ifrån? Det facto att du kommer att vara otrogen eller din rädsla av att inte duga? Kanske lite både och. Där har du nog avgörandet. Tror du det skulle funka att bara ses första gången. Känna dig för lite. Det kanske inte alls stämmer irl. Hur går snacket? Stadig kontakt antar jag för annars skulle han väl inte lägga ner så mycket tid om det ?bara? vore ett engångsligg. Det kan han säkert fixa på annat håll. Har full förståelse för pirret och längtan. Det ska du njuta av. Viktigt! Tror oxå du lägger fokus på vikten isf det andra. Du är ?van? att lägga den där så det går automatiskt. Till det trista nu - har du tänkt igenom hur det kommer att vara att möta din man efteråt? Hur det blir att ha sex? Det gamla vanliga sexet. Klarar ditt huvud av det? Förhoppningsvis får du en jädrans härlig boost och ny glöd! Ta för dig tjejen njut! Hejar på dig! Nått jag tycker är trist här är dubbelmoralen. Hade du varit man hade påhoppen varit mycket färre. Kram kram
Tack för din pepp ???? Tror folk i allmänhet har svårt att förstå att det finns kvinnor med stark sexdrift som har lika svårt att motstå sex som en del män har. Har man inte stark sexdrift har man ingen aning om hur tufft det kan vara att tvingas vara utan...