Inlägg från: Anonym (Mullig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mullig)

Tror inte han fattat hur mullig jag är

Anonym (Fluffig) skrev 2019-03-31 13:23:44 följande:

Var så god! Inte jag heller är van. Om han pushar då vill han ju verkligen träffa dig. Är fasen avis! Vad flyr du ifrån? Det facto att du kommer att vara otrogen eller din rädsla av att inte duga? Kanske lite både och. Där har du nog avgörandet. Tror du det skulle funka att bara ses första gången. Känna dig för lite. Det kanske inte alls stämmer irl. Hur går snacket? Stadig kontakt antar jag för annars skulle han väl inte lägga ner så mycket tid om det ?bara? vore ett engångsligg. Det kan han säkert fixa på annat håll. Har full förståelse för pirret och längtan. Det ska du njuta av. Viktigt! Tror oxå du lägger fokus på vikten isf det andra. Du är ?van? att lägga den där så det går automatiskt. Till det trista nu - har du tänkt igenom hur det kommer att vara att möta din man efteråt? Hur det blir att ha sex? Det gamla vanliga sexet. Klarar ditt huvud av det? Förhoppningsvis får du en jädrans härlig boost och ny glöd! Ta för dig tjejen njut! Hejar på dig! Nått jag tycker är trist här är dubbelmoralen. Hade du varit man hade påhoppen varit mycket färre. Kram kram

Jag har också funderat på det, hur jag ska kunna möta min mans blick efteråt... men jag behöver verkligen det här. Anledningen till att jag flyr är att jag är rädd för att bli dumpad...

Tack för din pepp ???? Tror folk i allmänhet har svårt att förstå att det finns kvinnor med stark sexdrift som har lika svårt att motstå sex som en del män har. Har man inte stark sexdrift har man ingen aning om hur tufft det kan vara att tvingas vara utan...
  • Anonym (Mullig)
    Anonym (Fluffig) skrev 2019-03-31 20:13:36 följande:

Oj! Nu blev det lite motsägelsefullt. Rädd för att bli dumpad? Botemedlet mot det är väl inte att ha en affär. Det riskerar ju verkligen att bli dumpad. Är det kanske så att du VILL bryta upp men inte vågar utan gör något så din man ska ta initiativet till separation? Förstår du hur jag menar. Om rädslan för att bli dumpad är stor borde du göra allt för vårda relationen. Sedan framkommer det ju att du har erfarenhet av en tidigare affär så då vet du hur det är både att möta mannes blick och att ha sex efteråt. Det är något annat som gör att du flyr. Blir intressant att veta vad. För att höja insatsen kan vi ju diskutera mikrootrohet. Var våra gränser går.

Jag är inte rädd för att bli dumpad av min man... jag har iskallt räknat med att vårt äktenskap KAN gå åt skogen av det här och att det är en risk jag tar. Kanske tänker jag att det ändå kommer att sluta i skilsmässa men jag hoppas barnen är större då...

Jag har funderat så mycket över varför jag alltid, i alla mina förhållanden varit otrogen, men börjar inse att det här genomsyrar hela mitt liv. Jag är rastlös, vill vidare, byter jobb, flyttar, skaffar nya vänner, renoverar, byter ut möbler... det är som om ingenting riktigt fastnar i mitt liv. . Som om jag inte vill ha kvar något, att inget har tillräckligt stort värde för mig för att jag skulle vilja ha kvar det... Jag har funderat i dina banor också, men jag vet att jag inte vill skiljas än. Samtidigt kan jag inte tänka mig att inte vara otrogen. Skulle det inte bli något med mannen jag har på gång nu kommer jag definitivt leta upp någon annan...

Förra gången jag hade en fling var under andra förhållanden, det var innan vi gift oss och vårt förhållande hade en stor kris. Jag och min man hade inte sex på flera månader och vi bodde separerade ett tag. Det blev liksom aldrig den situationen att jag behövde möta min mans blick direkt efteråt...
  • Anonym (Mullig)
    Underhill skrev 2019-04-01 07:42:56 följande:

Man tänder på olika och i detta fall kan det vara så att denne man faktiskt vill ha något som inte är som det han har idag. Lite mer, lite annat osv. Större bröst, härligare rumpa eller bara en kvinna som vill ha en skön stund utan massa ifs n buts. 100% ligg garanti med andra ord :)

Tack! Jag hoppas det är så ????
  • Anonym (Mullig)
    Anonym (Lelle) skrev 2019-04-01 09:51:43 följande:

Att klämma på en stor mullig rumpa kan vara nästan orgasmframkallande skönt i sig. Tacka f-n för att han är intresserad.

Haha, ja, alla män kanske inte gillar det! Men kul att höra att det finns några!
  • Anonym (Mullig)
    BlåFisk skrev 2019-04-02 21:42:09 följande:

Skulle en tiopoängare inte vilja ha en mullig tjej?!?!?!?!?!? (ledtråd: mullig tjej=11poäng)

Kul att höra! Hoppas det är fler som tänker som du!
  • Anonym (Mullig)
    Anonym (Jösses) skrev 2019-04-04 05:37:31 följande:

Det du beskriver kallad för ADHD. Googla på vuxen med just ADHD...

Hm, tack för rådet. Du har jävligt rätt, allt stämmer in på mig... vad gör man med den här insikten då?
  • Anonym (Mullig)

Nu har jag träffat honom. Han verkade inte alls avtänd av min uppenbarelse, snarare tvärtom. Vi hade ett så hett möte att jag knappt kan tänka på annat...

Och när jag kom hem hade jag sex med min man.

Det är ju precis det här jag ville ha! Skönt borta, skönt hemma.

• Anonym (Mullig)
    Anonym (man) skrev 2019-04-05 10:49:40 följande:

Så nu har du det du vill ha. Skönt för dig. Jag antar att ni snart kommer träffas igen. Och det verkar även som att du inte hade några problem med att möta din mans blick efteråt då du kunde ha sex med honom också på samma dag. Men om vi nu bara leker med tanken att din man skulle få reda på det av någon outgrundlig anledning. Vad skulle du göra då? Skulle du vara redo att ge upp att ligga med andra eller skulle du flytta och bli en singelmamma med barnen på halvtid? För nu är det inte upp till dig längre. Du kanske lever världens bästa liv med man hemma och man borta. Men mannen hemma kanske inte vill leva med dig om han vet vad du gjort.

Du skrev tidigare att du var otrogen för dina barns skull men du kan också ha gjort dina barn världens otjänst och i och med din otrohet förstört deras trygghet.

Allting hänger ju på om du blir påkommen eller ej. Vilket du såklart inte har tänkt att bli.

Ska jag vara helt ärlig så tror jag att min man skulle förlåta mig... om jag nu är beredd att gå tillbaka till bara honom... om inte annat så tror jag att det skulle funka bra att vara singel igen. Jag vet inte, men antar att slumpen får avgöra. Jag ska se till att sköta det snyggt, så att det inte ska komma fram, men slumpen kan jag inte rå på. Sen vet jag inte hur försiktig killen jag träffar är och det kan jag inte heller rå över.
  • Anonym (Mullig)
    Anonym (FYI) skrev 2019-04-05 12:57:04 följande:

Ja du skiter tydligen i vilket...

Naturligtvis inte, men jag är realist och medveten om konsekvenserna av mitt handlande. Jag vill inte såra någon, men jag är fullt medveten om att mina handlingar påverkar den jag älskar mest. Och ändå så gör jag som jag gör...
  • Anonym (Mullig)
    Sommarman42 skrev 2019-04-05 14:24:29 följande:

Hej TS,

följt tråden och glad för din skull! Att du får skut för att du gick ut och blev hungrig och åt sig mätt hemma, ja det är väl inte annat att räkna med, för att inte tala om vad det kommer storma när du tagit för dig av utebuffén....

Känner igen mig väl i din situation, och det är ditt val! Fungerar det inte hemma så ta för dig och njut!

Ja, vad ska man göra? På vilket sätt känner du igen dig?
  • Anonym (Mullig)
    Anonym (äh) skrev 2019-04-05 14:51:23 följande:

Men ge dig, 4 extrakilon gör dig inte mullig. Tror du att du är en tjockis till följd av 4 extrakilon så har du seriösa problem med din kroppsuppfattning. Troligare är att det rör sig om 10-15 extrakilon...

Möjligt att jag har, eller så tolkar vi ordet mullig olika!
  • Anonym (Mullig)
    Anonym (man) skrev 2019-04-08 08:46:13 följande:

Det är ett spännande liv du skapat. Även spännande för oss som läser. De flesta otrohetstrådarna här på FL handlar om människor som blivit bedragna och påkomna men här är det du som bedrar och vi får följa dig "live". Man blir nyfiken. Har ni träffats igen eller har ni något hemligt möte på gång? 

Vi ska träffas imorgon igen. Längtar jättemycket och det är så sjukt spännande... han är så mycket man jämfört med min make...
  • Anonym (Mullig)
    Anonym (Lova) skrev 2019-04-08 09:04:14 följande:

Intressant att du har så många manliga fans som följer dig..

De tillhör antingen:

-skaran som inte får något hemma och därför hoppas att du ska skriva till dom

-singlarna som inte lyckas fånga någon men sexchattar så fort de får chansen och hoppas att du ska skriva

-sliskiga män som har en kvinna men aldrig nöjer sig med henne och hoppas att du ska skriva

Ja, så är det kanske...
  • Anonym (Mullig)
    Anonym (ChristerSjögren) skrev 2019-04-08 17:05:27 följande:

Hade du sperma i fittan när du kom hem?

Raketforskare nästa?
  • Anonym (Mullig)
    Anonym (Jösses) skrev 2019-04-08 22:10:53 följande:

Ordvalet var kanske lite provocerande men nog var frågan relevant. Du låg ju med maken efter så klart man vill veta...!

Ja må vara korkad som är otrogen, men jag är inte så korkad att jag inte använder kondom...
  • Anonym (Mullig)
    Anonym (ChristerSjögren) skrev 2019-04-09 07:05:33 följande:

Ja herregud.... Lättillgängliga damer finns det gott om.....

För att inte tala om lättillgängliga män.
  • Anonym (Mullig)
    Anonym (man) skrev 2019-04-10 08:40:42 följande:

För oss som följer ditt dubbelliv utan att döma är nyfikna på hur det gick igår.

Anonym (Fluffig) skrev 2019-04-10 11:29:19 följande:

Undrar oxå! Var det så underbart som du tänkte? Funderade ens på din ursprungliga oro? Nä dör ser du. Berätta! Vi är ju några som följer med spänning!

Alltså, seriöst, det här är ju helt fantastiskt! Det är så smutsigt och sexigt på samma gång. Han är så stark, så manlig och så snygg... tänk om man kan få fortsätta med det här? Att ha en sexig man i sängen och en snäll man i hemmet. Jag är så sjukt hemsk, jag vet det, och önskar att jag hade en gnutta dåligt samvete, men det existerar inte. Jag känner att jag kan ge min man allt han vill ha ändå, trots min fantastiska, nyfunna älskare.

Vi får se hur det kommer fortsätta. Nu verkar det visst dröja en hel vecka innan vi kan träffas igen...
  • Anonym (Mullig)
    Anonym (man) skrev 2019-04-10 18:40:41 följande:

Men oj! Hur ska du överleva en hel vecka med bara din man

Eftersom jag klarat mig utan älskare i många år tycker man att det borde vara lättare än vad det känns just nu. Men i ett mörkt rum kan man vara så fräck att föreställa sig att det är någon annan man har sex med. Funkar rätt bra det också...
  • Anonym (Mullig)
    mikey skrev 2019-04-11 01:29:59 följande:

Mig hade du fan kunnat skicka bild till, tycker inte man ska vara osäker på vad den andra människan tycker. Kort, lång, smal eller Mullig, kan väll vara vacker ändå?. Kram på dig

Ja, de kvinnor jag tänder på behöver definitivt inte vara pinnsmala, men mitt eget fett hatar jag... märkligt egentligen. Men nu har jag snart gått ner mina extrakilon, så jag är tveksam om jag kan räknas till mullig längre...
  • Anonym (Mullig)

Vi har träffats igen. Ingen har upptäckt något än så länge. Men visst ställer ?fel? vecka och sedan ett påsklov till det lite... är svårare än jag trodde att få till möten, hur gärna man än vill så vill man ju inte riskera att någon ens misstänker något...

Svar på tråden Tror inte han fattat hur mullig jag är