Inlägg från: Anonym (du är bara ett hål) |Visa alla inlägg
  • Anonym (du är bara ett hål)

Tror inte han fattat hur mullig jag är

Anonym (Mullig) skrev 2019-03-29 08:20:47 följande:

Jag har haft kontakt med en oerhört snygg man via kik och nu vill han träffas för lite sex. Han är gift och har barn och hans fru är ganska snygg. Jag har varit ärlig med vikt och längd, och har skickat bilder på mig som inte har redigerats eller filtrerats på något sätt. Kanske har jag förvisso inte skickat bild på de värsta skavankerna, men det är jag inte riktigt sugen på.

Nu vill han alltså träffas och jag fattar inte varför denna tio-poängate vill träffa en lite mullig tjej som jag? Han kan ju inte ha fattat att jag bär på några kilo övervikt? Hur får jag honom fatta det utan att skicka en tjockisbild på mig själv? Ska jag berätta att jag är mullig? Eller ska jag bara låta honom upptäcka det när vi träffas?

Enkelt du är inte en person eller ens en kropp utan bara ett hål för honom att knulla. Han bryr sig inte hur du ser ut eftersom han inte tar dig seriöst eftersom du är beredd att ligga med honom trotts att han är gift. 

Han är ett svin som ser dig som värdelös och utan vikt, det är hålet mellan benen han vill åt resten skiter han i. Dig, din kropp, sin fru sina barn... 

Du måste värdesätta dig själv mer för att vara värd mer. Låt bli gifta män, eller tycker du inte att du är värd något?

Anonym (Mullig) skrev 2019-03-29 10:55:38 följande:

Alltså, nu är jag ju bara mullig... inte så mycket daller utan mest bara underhudsfett ovanpå en ganska vältränad kropp. Men visst, jag väger nog 4 kg för mycket.

För att svara alla som undrar, så är vi båda gifta på varsitt håll. Varsågoda och näthata på den...

Är det hopplöst att få vettiga svar på familjeliv så fort det handlar om otrohet?

Då är du mer än lovligt dum, 4 kg är inget. Han tycker nog du duger för du är en otrogen självisk person utan moral precis som han så då är han ok med det... och åter en gång är du bara ett hål för honom. 4kg övervikt är dock inget som påverkar åt något håll... 

Tycker synd om din man och hans fru. Så patetiska partners som ni som har så lite respekt för dem... De är värda bättre. Ni däremot förtjänar nog varandra... 

Anonym (Mullig) skrev 2019-03-29 13:41:00 följande:
    Fast jag har inte kass självkänsla, tror man det om alla som är mulliga?

Jag vill ha honom för att han är snygg och sexig, trevlig, har klass, är finkänslig och gör mig alldeles knäsvag.
    Jag är mulligare än du men har helt klart bättre självförtroende än dig då jag 
    1. Inte ligger med upptagna karlar
    2. Inte går och får ångest när någon vill ha mig efter att man har chattat. Jag vet om att jag är rolig, fantastisk, smart, sexig osv osv. Så jag oroar mig inte för att en kille som vill träffa mig skulle bli besviken. 

Istället för att träffa en gift karl kanske du skulle börja träffa en psykolog?? Eller äktenskapsrådgivare? Eller om du någon gång brytt dig det minsta lilla om din man lämna honom INNAN du ligger med andra.
Svar på tråden Tror inte han fattat hur mullig jag är