Tror inte han fattat hur mullig jag är
Jag har haft kontakt med en oerhört snygg man via kik och nu vill han träffas för lite sex. Han är gift och har barn och hans fru är ganska snygg. Jag har varit ärlig med vikt och längd, och har skickat bilder på mig som inte har redigerats eller filtrerats på något sätt. Kanske har jag förvisso inte skickat bild på de värsta skavankerna, men det är jag inte riktigt sugen på.
Nu vill han alltså träffas och jag fattar inte varför denna tio-poängate vill träffa en lite mullig tjej som jag? Han kan ju inte ha fattat att jag bär på några kilo övervikt? Hur får jag honom fatta det utan att skicka en tjockisbild på mig själv? Ska jag berätta att jag är mullig? Eller ska jag bara låta honom upptäcka det när vi träffas?
Enkelt du är inte en person eller ens en kropp utan bara ett hål för honom att knulla. Han bryr sig inte hur du ser ut eftersom han inte tar dig seriöst eftersom du är beredd att ligga med honom trotts att han är gift.
Han är ett svin som ser dig som värdelös och utan vikt, det är hålet mellan benen han vill åt resten skiter han i. Dig, din kropp, sin fru sina barn...
Du måste värdesätta dig själv mer för att vara värd mer. Låt bli gifta män, eller tycker du inte att du är värd något?