Inlägg från: Anonym (Mullig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mullig)

Tror inte han fattat hur mullig jag är

Jag har haft kontakt med en oerhört snygg man via kik och nu vill han träffas för lite sex. Han är gift och har barn och hans fru är ganska snygg. Jag har varit ärlig med vikt och längd, och har skickat bilder på mig som inte har redigerats eller filtrerats på något sätt. Kanske har jag förvisso inte skickat bild på de värsta skavankerna, men det är jag inte riktigt sugen på.

Nu vill han alltså träffas och jag fattar inte varför denna tio-poängate vill träffa en lite mullig tjej som jag? Han kan ju inte ha fattat att jag bär på några kilo övervikt? Hur får jag honom fatta det utan att skicka en tjockisbild på mig själv? Ska jag berätta att jag är mullig? Eller ska jag bara låta honom upptäcka det när vi träffas?

• Svar på tråden Tror inte han fattat hur mullig jag är
  • Anonym (Mullig)

Alltså, nu är jag ju bara mullig... inte så mycket daller utan mest bara underhudsfett ovanpå en ganska vältränad kropp. Men visst, jag väger nog 4 kg för mycket.

För att svara alla som undrar, så är vi båda gifta på varsitt håll. Varsågoda och näthata på den...

Är det hopplöst att få vettiga svar på familjeliv så fort det handlar om otrohet?

• Anonym (Mullig)
    MrFlex skrev 2019-03-29 10:55:17 följande:

Det kan mycket väl röra sig om den generella och vanligt förekommande skillnaden mellan könen.

Du utgår från dig själv som uppenbarligen har en individbaserad attraktion. Dvs han är så himla snygg, en 10-poängarna. Det är han som individ som lockar dig och väcker din lust. Typiskt kvinnligt.

Han kan vara som många andra killar dvs mer sexorienterad i sin attraktion. Det är sexet som lockar och inte så mycket du som individ. Typiskt manligt. 

Är det fallet så bryr han sig inte supermycket om att du har några kilos övervikt. Du projekterar din utseendebaserade attraktion på honom men den behöver inte alls vara aktuell för honom.

Något förenklat:

HON - Han är så himla snygg, vilken hunk! Jag vill ligga med honom.

HAN - Hon tar den i tvåan. Fan så sexigt! Jag vill ligga med henne.

Haha, tack för ett omfattande svar! Han tror alltså att han får göra vad han vill med mig bara för att han är snygg? Det är omöjligt att jag kan vara snygg eftersom jag har några kilo extra?

Men jag har funderat i de banorna, att han kanske mer är ute efter sexet och att det inte spelar så stor roll hur jag ser ut...
  • Anonym (Mullig)
    Anonym (H) skrev 2019-03-29 10:59:12 följande:

Ärligt talat, vad för svar hade du förväntat dig?

En rationell förklaring till hur en snygg man kan tända på en kvinna med 4 kg övervikt?

Ja, jag tänkte att det kanske existerade en rationell förklaring? Menar du att det inte gör det?
  • Anonym (Mullig)
    Bjoer skrev 2019-03-29 11:02:54 följande:

Nej, men det vettiga svaret här är: Knulla inte andra om du är gift och knulla inte med gifta personer.

Ja, tack då. Jag ska på allvar överväga detta...
  • Anonym (Mullig)
    Anonym (du är bara ett hål) skrev 2019-03-29 11:11:44 följande:

Då är du mer än lovligt dum, 4 kg är inget. Han tycker nog du duger för du är en otrogen självisk person utan moral precis som han så då är han ok med det... och åter en gång är du bara ett hål för honom. 4kg övervikt är dock inget som påverkar åt något håll... 

Tycker synd om din man och hans fru. Så patetiska partners som ni som har så lite respekt för dem... De är värda bättre. Ni däremot förtjänar nog varandra... 

Ja, min man förtjänar bättre, helt klart. Jag önskar att jag kunde vara den perfekt frun som han förtjänar, men det finns inte en chans att jag klarar det. Jag är ett otroget svin som aldrig kommer bli bättre, förmodligen kommer jag dö ensam etc etc. Jag vet. Jag skulle kunna skylla på oändligt massa saker men det finns inga ursäkter. Jag är patetisk, känslokall osv. Så, har jag föregått allt hat nu? Eller har jag glömt något?
  • Anonym (Mullig)
    Anonym (Påmägg) skrev 2019-03-29 13:31:20 följande:

Så uppfattade inte jag saken. Jag uppfattade som att du är ett säkert kort för att du har kass självkänsla. Du nöjer ju dig med att få ha sex med honom bara för att han enligt dig är en tiopoängare.

Vad vill DU med honom?

Fast jag har inte kass självkänsla, tror man det om alla som är mulliga?

Jag vill ha honom för att han är snygg och sexig, trevlig, har klass, är finkänslig och gör mig alldeles knäsvag.
  • Anonym (Mullig)
    Anonym (Kör hårt) skrev 2019-03-29 14:17:59 följande:

Det finns faktiskt killar som är allt det du beskriver ovan, och mer därtill, som föredrar mulliga tjejer!

Jag hade valt någon som dig alla dagar i veckan framför en tjej med en kropp som betraktas som ideal.

Jag tycker också till skillnad från de flesta här att kör hårt, man lever bara en gång :)

Kul att höra - skönt att det finns fler som är likasinnade. Tänker lite som du också. Varför ska jag slösa bort mina kanske sista möjligheter att ha sex med en snygg man? Jag blir ju inte snyggare med åren...
  • Anonym (Mullig)
    Anonym (Kör hårt) skrev 2019-03-29 14:32:59 följande:

Håller med dig! Jag tänker och gör likadant som du. Sen kan det där med åldern diskuteras....vissa kvinnor kan vara som ett bra vin :)

Hur gammal är du?

Jag är 39. Man får väl hoppas man är en sån kvinna som åldras med behag ????
  • Anonym (Mullig)
    Anonym (du är bara ett hål) skrev 2019-03-29 14:50:20 följande:

Jag är mulligare än du men har helt klart bättre självförtroende än dig då jag 

1. Inte ligger med upptagna karlar

2. Inte går och får ångest när någon vill ha mig efter att man har chattat. Jag vet om att jag är rolig, fantastisk, smart, sexig osv osv. Så jag oroar mig inte för att en kille som vill träffa mig skulle bli besviken. 

Istället för att träffa en gift karl kanske du skulle börja träffa en psykolog?? Eller äktenskapsrådgivare? Eller om du någon gång brytt dig det minsta lilla om din man lämna honom INNAN du ligger med andra.

Men jag vill verkligen inte ligga med en ledig man, eftersom jag vill hålla det här så diskret som möjligt. Och jag bryr mig om min man, men jag tror att han skulle bli mer sårad om jag vill ta ut skilsmässa än att han aldrig får veta att jag varit otrogen..
Svar på tråden Tror inte han fattat hur mullig jag är