Måste hans ex vara med på precis ALLA högtider???
yaboo skrev 2019-03-31 16:57:56 följande:
Du låter som en egoistisk och osäker människa. Herregud, missunna hans barn från att få fira jul med sina föräldrar.
Han hade ett liv innan dig. De verkar ha en ok relation och det är barnen som är viktiga. Men du ska sitta och hålla hans hand på julen och han ska glo på er unge.. det är viktigare?
Du kommer bli lika efterhängsen när han lämnar dig en dag.
Du verkar glömma bort att TS och hennes sambo också har ett gemensamt barn.
Ska det aldrig få fira med sin pappa och sina syskon eller är de större barnen och hans ex viktigare?
I detta fallet så handlar det dessutom om rätt stora barn.
Barn som har lagt sig i sin pappas och TS bröllopsplaner och bjudit in deras mamma (TS sambos ex) utan att fråga sin pappa eller TS.
Ett ex som redan tidigare visat att hon inte kan bete sig då hon lyckades trasha TS barns dop.
Är det verkligen ok,tycker du?
Jag tycker att TS ex verkar vara konflikträdd och inte vågar säga emot varken sitt ex eller sina barn.
Jag kan förstå om han kanske är rädd att exet ska försöka hindra honom från att träffa sina barn om han säger emot henne.
Men han måste ju inse att han har en ny familj nu som också innefattar ett barn.
Något han verkar ha glömt bort.
Han måste visa alla sina barn att de är lika viktiga.
Fortsätter han som han gör nu så tycker jag att TS ska fundera på om de ska skjuta upp bröllopsplanerna tills han har visat var hans lojalitet finns.