Måste hans ex vara med på precis ALLA högtider???
Men alltså det hela verkar helt galet.
Visserligen verkar exfrun inte ha några gränser men jag tycker ändå inte att det bara är hon som ska få skit här.
Tonåringarna har bär ansvaret och dom är inga småbarn.
Varför bjuder dom in sin mamma?
Dom gör det utan att fråga sin pappa eller sin "bonus"mamma!!!!
Dom vet vad dom gör, dom måst ju veta att ni inte är vänner och inte verkar gilla varandra så jättemycket.
Gör dom det här för att reta upp dig? för att visa makt?
Din blivande man är inte mycket bättre faktiskt, varför sa han ok till att exfrun kommer???
Vågar inte ta fighten med exfrun, men det behöver han ju inte, han får ta det med sina barn. Han får säga till dom att ni inte vill ha exfrun där på ert bröllop.
Han är en vuxen man som inte vägar säga till sina tonårsbarn!!!!!!!
verkar ju helt befängt.
Jag har tur som har god kontakt med min mans ex och vi umgås så hon och hennes nya man är med på diverse träffar och var med på vårt bröllop för att vi ville det, min mans ex är en trevlig person som jag gillar men aldrig att jag hade bjudit in dom om hon varit någon otrevlig som pratat skit om oss.
Tonåringarna måste få veta att dom inte kan bjuda in folk till ert bröllop och din man måste ju lära sig att säga ifrån till sina barn.
Tycker att det är barnen som gjort fel och din sambo som är feg, det är ju inte exets fel hur dum hon än är att barnen bjöd in henne.