• Jw83

Måste hans ex vara med på precis ALLA högtider???

Anonym (EvaP) skrev 2019-03-26 14:42:19 följande:

Det hade varit en raffinerad plan, hon sitter där själv o ingen dyker upp. :)

Jag älskar honom men vi har en hel del att jobba på. Sen är jag sur på hans barn och känner inte för att ha med dem heller längre. Nu är jag på dåligt humör så kommer väl lägga sig men luften har gått ur. Jag börjar fundera på att blåsa av allt och så åker vi själva eller med några vänner till LAS Vegas och gifter oss istället. Känner inte för konstiga energier på vårt bröllop.

Egoistiskt kanske men nån gång måste man få vara det också.

Ska prata med honom ikväll iallafall och se vad han tycker om mina planer.

Fast du slipper ju inte de dåliga energierna ens om ni flyr. Det är ju din blivande make som Är den dåliga energin. Det är han som väljer sitt ex känslor framför dina, din sambo som prioriterar sin första familj först och din sambo som varit en väldigt usel pappa som lämnat över all barnuppfostran på sitt ex. Vem låter exempelvis någon som man anser vara galen fostra ens barn oemotsagd!?

Han kommer bara göra dig olycklig och han kommer antagligen vara lika dålig pappa till era barn som till hans tidigare.

Dra medan du kan! Det finns gott om starka, kärleksfulla män som kan ta ansvar och som kan prioritera den han älskar. Gå inte miste om att uppleva ett bra förhållande.
Svar på tråden Måste hans ex vara med på precis ALLA högtider???