Inlägg från: Anonym (Nej det är inte normalt!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nej det är inte normalt!)

Har du haft SEX på jobbet

Nej det är väl inte normalt att ha sex på arbetet. 
    På arbetet ska man jobba.
    Eller iofs om du jobbar som hora eller porrskådis så är det ju normalt att knulla på sin arbetsplats. Då får du t.om betalt för att släppa till..
    Annars så låter man väl bli snusk på sin arbetsplats. 
    Inte så trevligt för dom andra i samma byggnad.Ingen vill se andra ha sex på jobbet så håll för fan byxorna på.

Sen beror det ju lite på VAD det är för jobb.
    Om man tex jobbar på sjukhus som kirurg går dom och jökar med sjuksyster i pausen mellan sina operationer eller är det fel att göra så kanske!?
    Om man jobbar i affär går man och jökar med kollegan mellan kyldiskarna då, eller är det ohygieniskt att göra så kanske?
    Om man jobbar som lärare,  jökar dom i klassrummet när barnen är på rast då eller är det rent olämpligt att knulla i ett klassrum kanske!?

Däremot om man tex jobbar på viking line så är det inte så konstigt. 
    Det finns kanske bättre ställen att jöka på än där man ska jobba. 
    Förhoppningsvis så blir man sparkad om man snuskar sig på jobbet. Spec om man är läkare eller lärare tex.

Ni som inte kan behärska er på jobbet utan bara måste ha sex där..
    Får ni betalt medans ni sätter på era kollegor eller?
    Då är ni ju sexarbetare ju!! Ingen skillnad. 😁

Sen betyder det inte att bara för att vi andra är vettiga nog att inte jöka på jobbet, att vi skulle vara förtorkade kvinnor bara för det.

Bara för att man inte beter sig som en vilde så betyder inte det att man inte kan ha sex utanför jobbet. Där normala människor oftast har sex faktiskt.

Det är bara konstigt folk som har sex på ett vanligt jobb eller rentav riktigt olämpligt anställda som chefen säkert skulle sparka om han visste vad hans anställda höll på med under arbetstid..

"Citronella"

Nej det är verkligen inte uppenbart att tråden bara skulle vara till för er..
    Läs TS igen! TS frågade om det var normalt att ha sex på jobbet eller inte. TS skrev inte ett ord om att hen ville ha era snuskhistorier.

Var någonstans i TS står det att hen bara ville ha svar från vildar som inte kan behärska sig!?
    Ingenstans!

Det kan lika gärna vara tvärtom. Att TS är skit trött på att vildar får betalt när dom har sex på jobbet. Och då är det ju uppenbart att tråden är till för oss som inte är vildar.

CitroneIIa skrev 2024-07-21 00:54:01 följande:
    Ajjemen!
    Finns för övrigt ingen "Citronella" som svarat i denna tråd men visst.
    Ok!?
    Vad kallas du då.

Men jag måste väl vara blind antar jag...Som läste och ff läser  Citronella.
    Anonym (Yesss) skrev 2024-07-22 13:13:24 följande:
    Den som faktiskt läst TS få inlägg förstår att TS förmodligen inte har något emot historierna med tanke på att han själv delat med sig av sin historia.

Det handlar inte om att inte kunna behärska sig, det handlar om att inte vilja.

Men fortfarande, om trådens historier inte ger er något, varför inte göra dagen lite trevligare för er själva genom att fokusera på något som inte gör er så upprörda? Må så vara att ni måste intala er själva att dessa historier måste vara påhittade av incels för att må bättre.
    Ok det kanske stämmer att TS gillar historierna,  men jag menade att i trådstarten så står det inte att TS bara ville ha svar från folk som har sex på jobbet..
    Som den jag svarade innan tyckte var uppenbart.

Sen vet jag inte vad du menar,  jag blir iaf sällan upprörd och detta är inget undantag och jag har varken skrivit att historierna skulle vara påhittade eller skrivna av incels!?
    Nej varför skulle det.
    Anonym (Yesss) skrev 2024-07-22 21:34:00 följande:
    Nej det var inte du som skrev att inläggen skulle vara påhittade av incels, det var ett par andra med negativ inställning till inläggen i tråden som skrev samtidigt. Ber om ursäkt för missen.

I övrigt ger du intryck av att vara upprörd av intrycken så som du skriver.
    Nej då. Jag blir sällan upprörd. Och att folk inte kan behärska sig på jobbet utan att ligga är inget jag ens skulle kunna bli upprörd över. 

Jag tycker bara det är så jäkla fruktansvärt patetiskt löjligt att ni inte har något annat ställe att knulla på istället för jobbet.

Om ni inte är såna stackare utan hem så kan ni knulla hemma med frugan eller maken istället för att skämma ut er totalt bland alla arbetskamrater och samhället.
    Vi vill inte se era beniga arslen efteråt. Så knulla I en käkla garderob istället så någon slipper se era äckliga kroppar.

Men vad bryr NI er om det? Ni bryr er inte så länge ni får leva som ni är födda. Som vildar från en annan planet än vi människor.
    Ni är Annunakis..Monster från vår tid..
    Anonym (horneysingel) skrev 2024-07-30 23:08:45 följande:
    Ta det lugnt, Kerstin/Bertil! 
    En del av oss går igång på spänningen, tabun.
    Finns faktiskt andra ställen att sexa på än i sovrummet med släckt lampa.
    åh du kan ju faktiskt skrolla förbi istället för att försöka få andra att tycka som dig om Du nu blir så upprörd.
    Jag behöver inte få någon att tycka som mig, eftersom dom flesta redan tyckte så långt innan jag ens skrev något.

Vem har sagt att bara för att man beter sig som det är tänkt på jobbet som vi. Och JOBBAR stället för att ligga.
    Att vi enbart skulle ha sex i något släckt sovrum!?
    Så antingen ligger man bara i ett släckt sovrum eller så ligger man på jobbet.

Oj du har då inte mycket erfarenhet av sex om du tror att det bara är det att välja mellan. Stackare!
    Nej det finns massor med olika sätt att få spännande sex, utan att ligga på jobbet..T.om mycket mer spännande sätt att ha sex på utan att behöva riskera jobbet. 

Jag antar att det är DET som är spännande för er , att riskera jobbet..Så själva sexet ni har är inte ett dugg spännande egentligen tror jag.
Svar på tråden Har du haft SEX på jobbet