Inlägg från: Anonym (Polly) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Polly)

Flytta och bli särbo pga bonusbarnslivet

Anonym (maus) skrev 2019-04-14 18:02:34 följande:

Nu har vi nästa problem! Jag är ju som sagt ?städerskan? i huset och plockar undan allt, städar, tvättar etc. 16 åriga flickan tar inte ens ut ut diskmaskinen el städar på sitt rum el sitt eget vardagsrum. Den veckan hon inte är Hr så tar jag bort hennes ca 5 par skot från hallen (honnörs en egen ingång) men ställer alla sina skor i huvud hallen. Så jag tar skorna och ställer dem i hennes gall. Den barnfri veckan kommer hon hur hon vill o när hon vill ostörtar rakt in från huvudgatan trots att vi sagt att hon ska meddela innan hon kommer. Tänk om vi skulle ha sex el vadsomhelst?! Då säger hon bara ?detta är MIT hus och jag kommer o går hur jag vill!!!? Pappan säger åt henne att hon måste meddela innan o då blir hon galen. Likaså så ställer hon demonstrativt tillbaks skorna i hallen igen o säger att hon vill ha sina skor där. Hon hänger sina kläder, byxor. Trosor i badrummet och jag lägger alltid ut del i hennes rum. Då åker de tillbaka ingen dagen efter. Det är riktigt demonstrativt!!! Jag har aldrig sagt till henne själv utan säger åt pappan så tar han det med henne! Känns som att hon bara vill jävlas ärligt talat !!

Vet du och nu kommer jag få så mycket skit meeeen. Vi har helt enkelt börjat med att ta ifrån hans barn nyckeln när han går till mamman. Eftersom hans ärade fader jobbar kväll när han ska vara här så behöver han inte vara här ändå. Vill han hämta något så är det bara att höra av sig. Men att nyckeln tas tillbaka beror på att han inte kan sköta sig när han har fått gå som han vill. Grejer försvinner,pengar försvinner, tydligen så har mamman varit här och snokat runt också . Så då vart det stopp med det , sambon fick välja på att skaffa eget där hans barn får komma som han vill eller ta fajten och förklara att sköter man sig inte så blir det konsekvenser.
Svar på tråden Flytta och bli särbo pga bonusbarnslivet