Inlägg från: Anonym (Bi-killen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bi-killen)

Jag är sexuellt attraherad av min väninna

Jag vet hur du känner,jag har varit i samma sits,med en väldigt bra killkompis,men till slut så visade sig med att båda hade samma känslor för varandra,nu har vi varit tillsammans i fem år.

Vi är lika kära i dag som vår ?första dejt?

• Anonym (Bi-killen)
    Anonym (Bisexuell tjej) skrev 2019-03-20 19:43:03 följande:

Vet knappt hur jag ska våga säga det och när och hur. Tanken gör mig så nervös :(

Har du provat att smeka henne över ryggen när hon ligger i din famn?då får du ju en reaktion om hon gillar det så märker du det,annars så kan du ju skylla på att du tröstar henne,det låter som hon söker närhet.
  • Anonym (Bi-killen)

Om du vågar så får du gå lite längre och börja smeka mer på ryggen och masera nacken lite,och prova pussa henne mer på kinden och lite närmre munnen.

• Anonym (Bi-killen)

Jag menar kinden och meråt munnen hållet till,samtidigt du smeker henne över ryggen och håret,får jag fråga hur gammal du är?

• Anonym (Bi-killen)
    Anonym (Bisexuell tjej) skrev 2019-03-20 20:42:13 följande:

Jaha du menar så

Jag är 30 år.

Då märker ju du hur hon reagerar om hon vill ha närmre kontakt eller stöter i från dig,jag var 35,när jag upptäckte att jag var bisexuell,men lever somsagt med min pojkvänn i dag.
  • Anonym (Bi-killen)

Jag tycker att du ska prata med henne om att du tänder på tjejer i vilketfall som helst,du behöver ju inte nämna att det är hon,då får du kanske reda på vad hon känner också.

• Anonym (Bi-killen)

Okej,hon kanske vill prova i nycktert tillstånd,vem vet.

• Anonym (Bi-killen)

Hon kanske är lite blyg/feg att ta för sig när det gäller så jag tror du behöver hjälpa henne på traven.

• Anonym (Bi-killen)

Jag tror att hon inte har accepterat,att hon är bi,så var det med min kille,men när han väl erkände det för sig själv så ångrar han inget,vi lever i ett mycket bra förhållande och han säger själv att han aldrig har haft ett så bra sexliv o trivsel,vilket jag håller med om.

• Anonym (Bi-killen)

Hoppas det går bra,när ska du träffa henne igen?det är bara ta tjuren i hornen och vara ärlig,även hon verkligen inte vill så behöver ni ju inte sluta vara kompisar,däremot så kommer du verkligen få veta hur hon känner och menar.

• Anonym (Bi-killen)

Du får gärna skriva här hur det går för dig/er.

Svar på tråden Jag är sexuellt attraherad av min väninna