• Dragonkiller

Jag är värdelös

Anonym (Söndrig) skrev 2019-03-17 22:59:20 följande:

Det skulle han aldrig gå med på just ingen kontakt för då tror han att jag är otrogen

Denna mannen fattar inte att han gör dig illa. Adhd finns inte va fan vet han om d! Jag har sån lust att träffa denna man och prata lite med han mellan 2 knytnävar. Jag har en lättare form av adhd. Jag blir faktiskt ledsen när jag läser sånt här!
  • Dragonkiller

Men om han nu tror att du skulle va otrogen för att du vill vara ensam en vecka så är han en stor skitstövel. Du ska inte va tillsammans med han. Han är inte bra för dig.

• Dragonkiller
    Anonym (Söndrig) skrev 2019-03-17 23:25:45 följande:

Det gör mig också väldigt ledsen då jag kämpar med ett liv med adhd för både mig och två av mina barn , de såra mig verkligen och jag hade ju behövt hjälp men han anser att varför ska han hjälpa mig när jag inte kan hjälpa honom , jag finner snart inga ord kvar längre

Du bör lämna han snarast. Han bryter ner dig psykiskt och när han är klar med d då har du inget att säga till om. Så mitt råd är att lämna han om di vill få tillbaka livsglädje! Det är mitt råd till dig.
  • Dragonkiller

Vi finns här för dig när du behöver hjälp. Men det är du som måste ta steget ifrån han annars så går du under. Och du har krafter det vet jag. Och jag vet att d är svårt med du klarar d och jag tror på dig!

Svar på tråden Jag är värdelös