Anonym (Ts) skrev 2019-03-16 14:50:20 följande:
Då har jag en motfråga till dig, varför skulle man vilja visa upp sin kropp för allt och alla? Varför vill man att alla ska kolla på ens kropp? Är det för uppmärksamhet eller vad?
För det är något jag absolut inte förstår, jag döljer gärna mina bröst och konturerna av min överkropp i lite lösare eller tjockare tröjor, då jag inte vill ha den sortens uppmärksamhet från någon förutom min kille, har aldrig varit den som vill visa upp allt jag äger och har, och har aldrig behövt göra det heller för att få killar att ställa sig på en rad. Det räcker med att vara sig själv, och dem som gillar dig som du är kommer att komma till dig, och dem som inte gör det och bara vill ha en för ens kropp kan gå nån annanstans. Men visar man upp allt man har så kommer man aldrig veta vilket de är killarna är ute efter, men kan ge dig en spoiler, dem vill endast ligga för allt dem ser är någon som är villig att ligga. :)
Vi andra väljer klädsel efter humör, väder, dagsform, tillfälle osv. Inte efter regler som vår partner ställer upp och kräver fotodokumentation av.
Ibland har jag jättetajta kläder. Ibland jättelösa. Oftast något mitt emellan. Varför ska man förresten känna sig tvungen att dölja sig för män? Varför ska man anpassa sig efter dem? Det är väl min rätt att ha precis vilka kläder jag vill?
Jag väljer alltid kläder efter hur det känns på morgonen. Inte efter vad random män eventuellt ska tycka om min klädstil.
Vill män stirra får de väl göra det. Oftast gör de inte det, för de flesta är väluppfostrade, och så jäkla intressant är man ju inte heller. Hälften av alla som springer runt där ute har tuttar och former. Normala män har inga problem att hantera det.
Orka ta hänsyn till de få som inte kan hantera det..!