• klyban

Regler i förhållande

Sicken osäkerhet du har och tvungen applicera tokiga regler på partner.

Titta på porr är otrohet, haha

hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (Ts) skrev 2019-03-16 23:10:00 följande:
    Men jag vill ha det såhär? Vill inte gå till krogen eller liknande, de är inte min grej. Jag är nöjd med saker som dem är men tack ändå :)

Du vill inte gå, och därför ska du äga andra, är inte det personifieringen av hybris?
    Vart kommer denna otroligt dominerande osäkerheten du har?

hur många meter var det?
  • klyban
    sextiotalist skrev 2019-03-18 09:23:44 följande:
    Men ts ser inte detta, hon är för ung, för kär och tycker det är så underbart med en man som "bryr sig".
    Att lyssna på andra som ser igenom detta "bry sig om" finns just nu inte i ts värld. Kanske först om några år, då hennes frihet är så inskränkt att hon knappt kan gå till arbetet, för det kan finnas personer av motsatt kön, då det fysiska kommer etc.

Sedan är detta att de redan haft några rejäla gräl ger mig också dåliga vibbar.

Men det spelar ingen roll vad vi skriver.

En del verkar gilla och bli tillsagda vad de ska göra, och de gillar få det berättat för dom hur och vad de ska göra.
    Sen gör dom misstaget att tro alla vill detta.

Dock en sak som alltid dyker upp med regler, det är att regler bara är till för en person.
    Den andra personen som skapar reglerna har oftast noll intresse och följa dom, och med enkelhet motiverar sådan beslutsändringar i reglerna om än extremt tillfälliga.
    Ses som helt normalt, dock ges inte denna rätt och bryta regler som den vill åt andra hållet, där räder det nolltolerans.
    Och svartsjuka driver ofta såna här saker, alltid funnit det lustigt att den som ropar mest om hur hemskt otrohet är, är den som har få problem med egen otrohet.

hur många meter var det?
Svar på tråden Regler i förhållande