Jag tror tyvärr aldrig det går att motverka näthat.
Om alla kom till insikt att vi alla är människor.
Vi ska tycka olika för att vi är olika till sättet, tänkandet, känslorna m.m.
Olikheter är bra.
Hur kul är det att umgås med någon som är som än själv.
Hur kul är det att alltid ha rätt.
Omväxling förnöjer.
På nätet går det tolka något skrivet på flera olika sätt precis som i verkligheten.
En människa som skriver något illa till dig är inte värd att spilla energi på.
Jag har inga vänner, inget jobb, familj som inte tycker om mig, jag har svårt för mycket saker i livet men vad gör det när jag har livet och mig själv, jag kan alltid jobba på mig själv och bli bättre.
Jag blev mobbad i skolan, av min familj, enbart två vänner.
Ja jag skulle kunna fortsätta berätta om mitt liv hela kvällen.
Vi människor ska alltid vara bättre, gärna på allt.
Man är aldrig bättre än någon, vi alla är lika bra.
Jag vet varför jag är som jag är och jag älskar mig själv fast samtidigt hatar jag mig själv.
Nej jag är inte schizofren(för dom som letar fel på folk). Mina styrkor och svagheter överlappar varandra även känslorna mixas rätt friskt.
Som att dricka en go grogg som helt plötslig blir äcklig fast känslan var bra när jag blanda den fast varför gjorde jag grogg när jag var sugen på ett glas vin, jag dricker inte sprit, tur att den är alkoholfri, eller hur var det, ja allt sitter i huvudet men det är ju under armen eller var det armen på huvudet.
Hata mig,hata dig,hata alla.
Frågan är varför gå omkring och vilja sprida negativ energi till någon(Det är slöseri), varför någon tar det man skriver på fel sätt och det kan bara du som mottagare göra något åt.
Ta livet på ett enkelt sätt för då blir livet perfekt.
Du är ful, tack vad bra att du säger så vi inte behöver träffas igen så slipper dina ögon mig.
Om alla förstog att vara annorlunda är bra.
Jag är trött på samhället mall som man ska passa in i och tillsammans kan vi ändra hur vi är mot varandra.
Sluta försöka ändra på någon när det kanske är dig själv som behöver ändras.
Hat ska ignoreras för det behövs inte kommenteras.
Väck inte den Björn som sover den kanske blir helt väck.
Sluta anmäl näthat, polisen behövs till mycket bättre saker än några bokstäver till någon/dig.
Tyck om dig själv även fast någon annan ogillar dig.