BIM April
Kört om negativt BIM -5? :/
Kört om negativt BIM -5? :/
Sanna här, beräknad mens på måndag...
Happ... hoppet ute :(
Testade idag med sånt där testa tidigt-test. Toknegativt. Räknar med mens söndag eller måndag
Du har rätt... känns bara som att man borde få positivt om man är gravid med dagens test... men kanske inte är så... tack <3
Förstår inte varför ni säger att hoppet är ute när er mens ska infinna sig om 3-4 dagar? Det är många som inte får resultat på tidiga test. Min förra graviditet tog det nästan en vecka efter mens innan jag såg ett tydligt streck.
Kämpa på och håll hoppet uppe!
Fina <3 tack <33
Håller alla tummar för dig! <3
Nytt test idag och ja nu får man väl förstå att det finns en liten där inne
BIM 22/4. Toknegativt test idag, kommer nog få hoppa in i nästa månads grupp om jag får imorgon. Såååå ledsen :(
Åååh stort grattis!! Vilken dag plussade du på? Hade du gjort något test innan? :D sååå kul, grattis grattis <3
Vilken dag det var för mig igår, lyckan är total jag plussade! Vågar knappt tro på det????????
Har också bim i morgon. Tokblankt test idag. Vet att man kan vara så kallad "låghormonare" men jag har varken symtom på mens eller graviditet. Börjar bli riktigt tungt detta, 13e försöket för oss.
Kram på dig!
Åååh håller tummar och tår. Toknegativt för mig också på BIM -2 igår, har inte testat idag. Tänker att jag testar på BIM + 1 om mensen inte kommit då.
Hoppas att det är vår tur nu. <3
Godmorgon. Ingen mens har dykt upp än och testen är supernegativt. Är på Bim+2 .Jag ger inte upp hoppet förrän mensen kommer dock. Kram på er
Tappat kollen på dagarna helt. Trodde jag var på BIM -1 idag... men är på BIM idag. Ingen mens än, men känningar så förmodligen är den på G... :(
Vill bara att den ska komma nu så jag kommer närmre nästa äl... denna väntan..