• Micka!

BIM April

Ev95 skrev 2019-04-18 12:56:55 följande:

Samma här! Har beräknad mens på söndag.. Har du några symptom?

Har du några symptom?
  • Micka!
    Ev95 skrev 2019-04-18 16:59:09 följande:

Ja jag har haft molande värk sedan ÄL+6 och på ÄL+7 fick jag en blodblandad flytning, den molande värken känns mer o mer för varje dag, och har idag kräkts 2 gånger, har även känt stickande känsla till o från runt livmodern, yrsel och förvirring, så sugen på att ta ett nytt test imorgon!

Det låter ju lovande ska också testa imorgon, mina spottings har försvunnit...... Vill ju helst veta nuuu på en gång, vad man ska ställa in sig på!
  • Micka!

Ingen mens eller spottings än, bim 21, vad tror ni? Ser något, men svårt att veta vad det är?

• Micka!
    fannylinnea skrev 2019-04-19 08:59:01 följande:

Jag ser ett svagt streck! :)

Vågar inte riktigt lita på testet än, ska testa imorgon med ett digitalt. Är jag gravid har bf 29 dec, känns som att jag får knipa tills 1 januari om det går......
  • Micka!
    Ev95 skrev 2019-04-19 09:04:37 följande:

Ser också svagt streck på dina test, grattis!!

Jag tog ett i morse och misstänker spöksträck då den är lite ljusare än din, aja jag är på BIM-2 så testar imorgon igen, blev gravid för 2 år sen men tyvärr gjorde jag en abort pga då pågående trauma, fick ett sent utslag på test den där gången minns dock inte hur sent men någon dag efter BIM fanns ett svagt streck..

Vågar inte riktigt lita på testet än....men tack :) du får testa imorgon igen....

quote=79575034][quote-nick]Pollyp skrev 2019-04-19 09:20:43 följande:[/quote-nick]Så såg mitt test också ut igår! Nu är mina stickor slut så jag får vänta och se om mensen dyker upp när den ska eller inte :)[/quote]

Spännande.... Klarar du av att vänta, jag tänkte köpa ett digitalt idag, så testar jag med 2 st imorgon!!
  • Micka!
    Pollyp skrev 2019-04-19 09:20:43 följande:

Så såg mitt test också ut igår! Nu är mina stickor slut så jag får vänta och se om mensen dyker upp när den ska eller inte :)

Ev95 skrev 2019-04-19 10:46:41 följande:

Spännande.... Klarar du av att vänta, jag tänkte köpa ett digitalt idag, så testar jag med 2 st imorgon!!

[/quote]

Ska också köpa digital 2 pack och ta imorgon och på söndag, hoppas på ett positivt svar för oss :D[/quote]

Håller tummarna att vi får riktigt fina plus och att de små busungarna stannar där i 40 veckor
  • Micka!
    Pollyp skrev 2019-04-19 16:10:59 följande:

Noll karaktär på mig. Skulle avvakta med att köpa nya tester...

Men ja, jag skuttade iväg och köpte ändå. Se på fan! Jag är gravid...i chock!

Åh, Stort grattis, det var ju jättebra att du gjorde det är bra med dålig karaktär ibland!
  • Micka!
    Pollyp skrev 2019-04-19 16:10:59 följande:

Noll karaktär på mig. Skulle avvakta med att köpa nya tester...

Men ja, jag skuttade iväg och köpte ändå. Se på fan! Jag är gravid...i chock!

Har du några gravsymtom? Få se om jag också får ett plus imorgonbitti, kommer nog vakna vid typ kl.5!!!!
  • Micka!
    Pollyp skrev 2019-04-19 21:30:25 följande:

Jag har varit extremt trött hela veckan och väldigt upp och ner i humöret, vilket jag brukar vara inför mens oavsett. Igår började jag tycka att saker smakade konstigt, framförallt när vi skulle käka middag och gaffeln smakade jävligt mycket metall. Idag har jag börjat må lite smått illa. Så lite symptom har jag haft.

Hur mår du? Har du några symtom ? Håller verkligen tummarna!

ag har haft molvärk från ägglossning +5, ömma bröstvårtor från ägglossning +7, skithumör för typ inget, igårkväll illamående....

När har du bf? Jag har 29 dec

Jösses, tänk att vi plussade, en till i smått chock här....
  • Micka!
    Pollyp skrev 2019-04-20 08:47:43 följande:

Åhh grattis!! Så kul! :D jag har också 29 december, ett bra slut på året... Kanske får knipa några dagar extra så det blir en januaribebis haha!

Tack

Precis min tanke, att försöka knipa ihop!!!!! Haha!!
  • Micka!
    Leos Mamma 88 skrev 2019-04-20 11:19:28 följande:

Grattis!!!

Hade du förlossningsdatum 29:e December då?

Jag har 28:e december

Tack, japp, men för barnets skull så kan det gå lättare i skolan om han/ hon kommer i januari, så ska försöka knipa om det går.......
  • Micka!
    babytjejen skrev 2019-04-21 16:12:07 följande:

Dags att hoppa vidare..mensen kom imorse, räknar ju inte i antal försök nu utan antal år, vilket blir 4 år nu i maj :( :( ska försöka komma igång med mat o träning igen trots ångest o låga batterier....

Något som kan hjälpa är msm(biologiskt svavel- kosttillskott) blev gravid de två senaste gångerna på det, när jag inte tog det blev jag inte gravid, nu vid 38 års-ålder. Alla celler i kroppen behöver svavel, men maten innehåller inte lika mycket svavel som förr. Äter själv för att jag får mer energi, mindre allergi och förkylningar. Huden och håret mår bra av det också. Tar 2 kryddmått i vatten på morgonen. Jo, nått jag märkte som inte är bra, är kaffe, jag har inte blivit gravid när jag druckit det. Men när jag håller mig till koffeinfritt kaffe, då går det. Lite tips, vad som fungerat för mig
Svar på tråden BIM April