BIM April
Samma här! Har beräknad mens på söndag.. Har du några symptom?
Samma här! Har beräknad mens på söndag.. Har du några symptom?
Ja jag har haft molande värk sedan ÄL+6 och på ÄL+7 fick jag en blodblandad flytning, den molande värken känns mer o mer för varje dag, och har idag kräkts 2 gånger, har även känt stickande känsla till o från runt livmodern, yrsel och förvirring, så sugen på att ta ett nytt test imorgon!
Ingen mens eller spottings än, bim 21, vad tror ni? Ser något, men svårt att veta vad det är?
Jag ser ett svagt streck! :)
Ser också svagt streck på dina test, grattis!!
Jag tog ett i morse och misstänker spöksträck då den är lite ljusare än din, aja jag är på BIM-2 så testar imorgon igen, blev gravid för 2 år sen men tyvärr gjorde jag en abort pga då pågående trauma, fick ett sent utslag på test den där gången minns dock inte hur sent men någon dag efter BIM fanns ett svagt streck..
Så såg mitt test också ut igår! Nu är mina stickor slut så jag får vänta och se om mensen dyker upp när den ska eller inte :)
Spännande.... Klarar du av att vänta, jag tänkte köpa ett digitalt idag, så testar jag med 2 st imorgon!!
Noll karaktär på mig. Skulle avvakta med att köpa nya tester...
Men ja, jag skuttade iväg och köpte ändå. Se på fan! Jag är gravid...i chock!
Noll karaktär på mig. Skulle avvakta med att köpa nya tester...
Men ja, jag skuttade iväg och köpte ändå. Se på fan! Jag är gravid...i chock!
Jag äääär gravid!!!!
Jag har varit extremt trött hela veckan och väldigt upp och ner i humöret, vilket jag brukar vara inför mens oavsett. Igår började jag tycka att saker smakade konstigt, framförallt när vi skulle käka middag och gaffeln smakade jävligt mycket metall. Idag har jag börjat må lite smått illa. Så lite symptom har jag haft.
Hur mår du? Har du några symtom ? Håller verkligen tummarna!
Åhh grattis!! Så kul! :D jag har också 29 december, ett bra slut på året... Kanske får knipa några dagar extra så det blir en januaribebis haha!
GRATTIS!!!!! :)
Grattis!!!
Hade du förlossningsdatum 29:e December då?
Jag har 28:e december
Dags att hoppa vidare..mensen kom imorse, räknar ju inte i antal försök nu utan antal år, vilket blir 4 år nu i maj :( :( ska försöka komma igång med mat o träning igen trots ångest o låga batterier....