• Ok1020

BIM April

fannylinnea skrev 2019-03-21 18:59:27 följande:

Hej på er.

Jag hoppar också in här. Enligt Flo ska jag ha min mens om fyra dagar. Känner att mensvärken smyger sig på och jag orkar inte gå runt och hoppas in i det sista ännu en månad. Blir så jävla deprimerad. Och besviken,. Vi har försökt i ett år nu så det tar verkligen på krafterna, ni som vet ni vet.

HOPPAS för allt i världen att det är nu i April det händer, för oss alla! Känner att jag verkligen behöver stöd och pepp? Håller på att bli en bitter människa och min man gör allt vad han kan för att försöka vara positiv. Känner att jag bara går runt med negativ energi. Fastän jag kan prata med honom om allt jag känner är det så skönt att även kunna "spy ur sig" allt skit man känner här.

Lycka till och kram på er.

Känner exakt samma som du, försökt i 8 mån och har blivit en person jag inte känner igen :(
  • Ok1020
    fannylinnea skrev 2019-03-22 12:50:30 följande:

Det är så sorgsamt att det ska vara så. Det känns som att man liksom blir "snuvad" på den här tiden. Tiden innan. Från början var man så förväntansfull och liksom lycklig av att vi beslutat att vi ska bilda familj. Man får förhoppningar och drömmer sig bort och går runt och bara känner sig lycklig. Och inom loppet av ett år har man som du säger, blivit en person man inte känner igen. Deppig. Sorgsen. Inte så hoppfull.

Men, det finns ju inget alternativ- Det här är ju en sån gång man inte kan ge upp. Det går bara inte.

Kram.

Precis, fy sjutton. Jobbigt är det men förhoppningsvis värt i slutändan. Kram!
  • Ok1020

J

Ellie08 skrev 2019-03-23 18:03:10 följande:

Jag kan glömma befruktning denna gång. Vi försökte mysa imorse men maken blev helt stressad och tyckte det var jobbigt så det blev inget. Fatta så förbannad jag var/är! Jag förstår honom och förstår det är en del press men kom igen 1 dag bara 1 gång är enough.. usch är fortfarande irriterad och har varit lite elak mot honom idag. Jag har noll förhoppningar inför BIM - Rkt deppigt nu

Ååå fy jag förstår dig!! Vissa ggr när killen har varit upptagen är sjuk har jag blivit sååå arg att jag gråtit!! Hur ofta kör ni runt ÄL?
  • Ok1020

Helt knasigt, tog ett ÄL test imorse (CB digitalt) har det var en fast gubbe.. är bara på CD 10 och brukar få positivt typ CD 15.. testa inte igår så jag ber inte hur många dagar den har varit blinkande. Tog också modet till mig att tala om för min mamma att vi försökt i 8 mån.. det kändes skönt

• Ok1020

Var tvungen att flytta min BIM eftersom jag hade tidig ägglossning!

BIM - lista;

1/4 lonelygirl92, Nellyros, Seseli

3/4 höstmamma, nervösanonym

5/4 sommartjejen888

6/4 Geranium, Evi30, Dalarna1984

7/4 Minmakaron

8/4 CH90, Evi82, Ellie08, Ok1020

9/4 z19

10/4 Emmissss, Lyra78, Blirdetsåblirdet

11/4 Tessi1,

13/4 Mela88, Tirin

14/4 Joni, llindizz

17/4 Trettiotvå

22/4 Leosmamma88, fannylinnea

24/4 Nicciz , Mammamiao

Pluslista;

26/3 Seseli -6

• Ok1020

Är på ÄL+6 och fick en viss dipp, men vågar inte direkt hoppas. tänkte på att vissa kan ju få en dipp när ägget fäster men tror det är lite tidigt

• Ok1020

Jag är på ÄL+6 och har inte så mycket känningar direkt, iaf inget som jag kan koppla. En sån här dipp fick jag idag. BIM om ca 7 dagar

• Ok1020

Jävla skit, mensen kom inatt. Så det blir 9e försöket tror jag nu. Börjar tappa räkningen. Mår så dåligt..

• Ok1020

Har skapat en ny tråd som heter BIM maj, så ni som får mens kan komma dit

• Ok1020
    fannylinnea skrev 2019-04-08 10:11:41 följande:

Jag beklagar :'( Kram!

Tack!
  • Ok1020
    mangon skrev 2019-04-08 20:24:39 följande:

Vet känslan. Detta är vårt 9e försök. Äl+6 idag.

Håller att tummar för er nästa gång

Detsamma!
Svar på tråden BIM April