• Lyra78

BIM April

Ok1020 skrev 2019-04-01 15:45:30 följande:

Jag är på ÄL+6 och har inte så mycket känningar direkt, iaf inget som jag kan koppla. En sån här dipp fick jag idag. BIM om ca 7 dagar

Spännande med dipp! Håller tummarna att det var ägget som fäste!
  • Lyra78
    Mela88 skrev 2019-04-02 10:08:56 följande:

Fick mens igen! Trodde jag skulle ha ägglossning men fick mens dag 20 ist...(annars dag 35) tvivlar på att jag har någon ägglossning i huvetaget nu. Så bebis 2019 blir det inte för oss. Så trött på kroppen alltså!

Tråkigt Mela88, jobbigt när kroppen krånglar. Jag tror inte det blir 2019 bebis för oss heller Rynkar på näsan.
  • Lyra78
    Mela88 skrev 2019-04-02 14:13:35 följande:
    Ja så frustrerande när den inte funkar. Men beställde hem naturalcycles och ska börja tempa. Gyntid fick jag i mitten på maj så bara ha is i magen.

Varför tror du det inte tog sig för er denna månad? :/
    Åh, långt till gyntiden, men förhoppningsvis får du klarhet då. Jag använder FF och tycker att jag fått mycket mer koll på kroppen med tempandet, så rekommenderar verkligen! 

Tyvärr missade vi ÄL den här månaden Rynkar på näsan. Vi fick till till det två dagar innan, men förhoppningarna är inte särskilt stora den här gången. Eller ja, alltid finns väl hoppet där, men sannolikheten är ganska liten.
  • Lyra78
    tovikan skrev 2019-04-02 15:44:20 följande:

Jag plussade precis pa bim-3! Tog ett clearblue digitalt som visade "Gravid 1-2 veckor". Helt sjukt!

Mina symptom:
    - sjukt ont i brostvartorna
    - lattirriterad
    - mer och konstiga drommar

Grattis!! Solig
  • Lyra78
    Ellie08 skrev 2019-04-02 17:27:46 följande:

Självklart så kunde jag inte hålla mig efter illamående och molvärk, så tänkte få saken ur vägen och testa digitalt. BIM-4. Tjejer, jag kan inte tro på detta?!!! Stämmer det??!!!

Wow, grattis! Tänk vad en dag kan skilja! Hoppas era plus smittar av sig till oss andra Tungan uteFlört.
  • Lyra78
    Ellie08 skrev 2019-04-02 17:27:46 följande:

Självklart så kunde jag inte hålla mig efter illamående och molvärk, så tänkte få saken ur vägen och testa digitalt. BIM-4. Tjejer, jag kan inte tro på detta?!!! Stämmer det??!!!

Wow, grattis! Tänk vad en dag kan skilja! Hoppas era plus smittar av sig till oss andra Tungan uteFlört.
  • Lyra78
    z19 skrev 2019-04-05 09:30:46 följande:

Bim-4 idag, plussade svagt imorse

Stegrat sen bim-6 och bim-5

Nu är det bara att hoppas på att det fortsätter stegra, vore så så tråkigt med en kemisk igen

Galna hormoner. Känner mig verkligen gravid.

Hur mår ni andra med bim kring 9/3

Oj vad roligt att det blivit starkare! Hoppas verkligen att du får behålla liten!

BIM 10/3, vi missade ÄL men galet nog så lever hoppet ändå. Molvärk både i ryggslutet och livmodern och brösten ömmar. Samma känsla som förra månaden då det slutade i kem.grav. Tänker INTE testa förrän den 10:e (men men kanske ändrar mig nästa vecka FlörtDrömmer).
  • Lyra78
    Minmakaron skrev 2019-04-05 07:56:50 följande:
    Här är en bild på båda. Vad har ni för erfarenheter? Har själv testat med ClearBlue early tidigare som visat sig så här och då varit kemisk graviditet, mensen kom som vanligt. Är väl bara att avvakta och se.
    Jag tycker det det ser ut som positivt, inte spök, kanske testa digitalt? 
  • Lyra78
    babytjejen skrev 2019-04-04 22:06:13 följande:

Här verkar det som om äl lyser med sin frånvaro denna gången, fick starkare igår men inte nära nog starkt nog o nu svagare igen..så verkar som vi måste vänta en månad till innan vi kan försöka. Har alltid haft en jämn cykel så blir orolig att det är klimakteriet som börjar spöka :(

Jag har liknande funderingar. Men efter att jag börjat med Rosenrot och progesteronkräm (obs naturlig progesteron) så fungerar ÄL som en klocka. Tidigare hoppade ägglossningen ofta över en månad och jag hade hemsk PMS, som nu är mycket lindrigare. Bara som ett tips Glad.
  • Lyra78
    Minmakaron skrev 2019-04-05 10:22:07 följande:
    Vågade mig på ett digitalt test! :)

Jag kan bara inte tro det är sant! :)

Håller alla tummar nu att det tar sig ordentligt...
    Jaa!! Grattis {#emotions_dlg.flower}
  • Lyra78

Jag har fått lite annorlunda symptom, min handkräm luktar Karl Johan svamp sen i förrgår (trots ny förpackning)Skrattande!! Och i går när jag åt pizza så tyckte jag att den också smakade svamp trots att jag inte hade någon på Drömmer. Lite spännande med denna svampinbillning Tungan uteSkrattande
    BIM-3 och hur kan dagarna bara gå så långsamt!

• Lyra78
    LBP91 skrev 2019-04-10 02:46:56 följande:
    Hjälp? Ser jag ett svagt plus??
    Grattis!! Solig

BIM idag, men negativt test Rynkar på näsan. Dock ingen mens, och som flera andra helt sjukt onda bröst och bröstvårtor. Jag har egentligen inte så stora förhoppningar den här månaden eftersom vi inte lyckades pricka ÄL optimalt, men just det här med brösten gör att jag inte bara kan släppa det. Jag har aldrig så här ont i brösten förutom när jag är gravid! 

Hur går det för er andra med BIM i dagarna?
  • Lyra78

Här kom mensen, så jag hoppar över till maj-tråden. 
    Grattis alla som plussat, och lycka till ni andra!

Svar på tråden BIM April