BIM April
Jag är på ÄL+6 och har inte så mycket känningar direkt, iaf inget som jag kan koppla. En sån här dipp fick jag idag. BIM om ca 7 dagar
Jag är på ÄL+6 och har inte så mycket känningar direkt, iaf inget som jag kan koppla. En sån här dipp fick jag idag. BIM om ca 7 dagar
Fick mens igen! Trodde jag skulle ha ägglossning men fick mens dag 20 ist...(annars dag 35) tvivlar på att jag har någon ägglossning i huvetaget nu. Så bebis 2019 blir det inte för oss. Så trött på kroppen alltså!
Jag plussade precis pa bim-3! Tog ett clearblue digitalt som visade "Gravid 1-2 veckor". Helt sjukt!
Mina symptom:
- sjukt ont i brostvartorna
- lattirriterad
- mer och konstiga drommar
Självklart så kunde jag inte hålla mig efter illamående och molvärk, så tänkte få saken ur vägen och testa digitalt. BIM-4. Tjejer, jag kan inte tro på detta?!!! Stämmer det??!!!
Självklart så kunde jag inte hålla mig efter illamående och molvärk, så tänkte få saken ur vägen och testa digitalt. BIM-4. Tjejer, jag kan inte tro på detta?!!! Stämmer det??!!!
Bim-4 idag, plussade svagt imorse
Stegrat sen bim-6 och bim-5
Nu är det bara att hoppas på att det fortsätter stegra, vore så så tråkigt med en kemisk igen
Galna hormoner. Känner mig verkligen gravid.
Hur mår ni andra med bim kring 9/3
Här verkar det som om äl lyser med sin frånvaro denna gången, fick starkare igår men inte nära nog starkt nog o nu svagare igen..så verkar som vi måste vänta en månad till innan vi kan försöka. Har alltid haft en jämn cykel så blir orolig att det är klimakteriet som börjar spöka :(
Jag har fått lite annorlunda symptom, min handkräm luktar Karl Johan svamp sen i förrgår (trots ny förpackning)!! Och i går när jag åt pizza så tyckte jag att den också smakade svamp trots att jag inte hade någon på . Lite spännande med denna svampinbillning .
BIM-3 och hur kan dagarna bara gå så långsamt!
Här kom mensen, så jag hoppar över till maj-tråden.
Grattis alla som plussat, och lycka till ni andra!