Inlägg från: Dalarna1984 |Visa alla inlägg
  • Dalarna1984

BIM April

Ellie08 skrev 2019-03-20 10:59:20 följande:

Jag testade igår kväll med Clearblue digital som visar fyra fertila dagar. Visade rund ring igår. Testade imorse och då var det en blinkande gubbe vilket visar på att ägglossningen är på gång! Enligt FLO och Clue appen ska jag ha ägglossning på måndag!! Vilken tur att jag började testa redan igår!

Va bra =) då är det på g =)

Jag är inne på 4 e dagen med blinkande.. Hoppas på fast snart.
  • Dalarna1984

Jag testade igår kväll med Clearblue digital som visar fyra fertila dagar. Visade rund ring igår. Testade imorse och då var det en blinkande gubbe vilket visar på att ägglossningen är på gång! Enligt FLO och Clue appen ska jag ha ägglossning på måndag!! Vilken tur att jag började testa redan igår!

• Dalarna1984

• Dalarna1984

Testat sen i söndags och fått blinkande gubbe alla dagar, idag äntligen fast =) Bara mysa vidare =) hur mycket sex har ni andra runt ÄL?

• Dalarna1984
    Minmakaron skrev 2019-03-22 09:28:06 följande:

Härligt! Mys på! För vår del räckte det en gång första försöket förra året men som slutade i missfall. De gånger vi försökte efteråt blev det ett 3-4 gånger kring ÄL men det gick inget vidare då. Känns svårt att veta det där tycker jag, vad som är tillräckligt, man vill ju göra allt man kan utan att det ska bli pressande.

Samma här, på första försöket förra året men som för dig gick det inte bra =( MA i Januari.

Ja exakt, det är lätt att det blir stressat. Försöker tränga bort men inte lätt.
  • Dalarna1984
    Ellie08 skrev 2019-03-22 22:05:26 följande:

Jag har ju testat varje morgon och fått blinkande gubbe nu i tre dagar. Fick det imorse också som jag skrev innan. Jag och maken myste iförrigår och imorse. Kändes konstigt nu efter träningen och fick sån magkänsla att man kanske borde testa nu på kvällen - well lookie there fast gubbe på Clearblue Adv digital! Lönt när maken har redan åkt iväg för att jobba natt... :(

Men det är inte försent att mysa till det idag, =)
  • Dalarna1984
    Seseli skrev 2019-03-26 09:53:33 följande:

BIM -6 idag och blev så nyfiken så tog ett sånt där Clearblue early som man kan ta från 6 dagar före mens och visst är det ett streck???

Ja det är det ???? Grattis ????????
  • Dalarna1984
    Seseli skrev 2019-03-26 09:53:33 följande:

BIM -6 idag och blev så nyfiken så tog ett sånt där Clearblue early som man kan ta från 6 dagar före mens och visst är det ett streck???

MASSA frågetecken blev det ist gör smileys =) sorry
  • Dalarna1984
    Minmakaron skrev 2019-03-28 18:46:31 följande:

Jag är så rädd att jinxa genom att känna efter, leta tecken och övertyga mig själv. Förra månaden hade jag nog en galen googlehistorik på graviditetstecken och till slut kände jag nästan allt och kände mig lite knäppt på näsan av ett blankt test. Eller inte ett test, trodde mer på mig själv än på testet och behövde ytterligare ett negativt test för att övertygas.

Nu har jag inställningen att jag inte känner eller märker ett dugg för att inte vaggas in i falska förhoppningar, åtminstone tills det är dags för BIM. Lättare sagt än gjort gissar jag. Om några dagar kommer jag låta annorlunda antagligen ;)

Åh jag är likadan :( så jobbigt att gå och "känna efter och leta efter tecken" Hur kopplar man bort?
  • Dalarna1984

Varför är man så dum och inte kan hålla sig borta från att testa tidigt?! Ska ha mens på lördag så vet att det är tok tidigt och att det kan ändras men fick såklart ett minus. Man går och har dessa grav symtom ( molande värk i mage och rygg) och hoppas på plus. Nu blev jag istället deppig och ja.. Känner mig misslyckad! =( varför väntar man inte!!!

• Dalarna1984
    Minmakaron skrev 2019-03-31 21:24:44 följande:

Åh, visst är det så jobbigt det där... vet precis. Varför kan man inte bara låta det vara? Men som du säger, för tidigt. Men så svårt att låta bli fast man vet det. Nu finns det gott om hopp att det kan bli ett plus för din del ändå. Håller alla tummar! Tur vi har varandra här ändå när det känns deppigt.

Ja du, tänk om man bara kunde lägga det åt sidan och tänka på annat. Tur vi kan ventilera här! Tack detsamma =)
  • Dalarna1984
    Ellie08 skrev 2019-04-02 17:27:46 följande:

Självklart så kunde jag inte hålla mig efter illamående och molvärk, så tänkte få saken ur vägen och testa digitalt. BIM-4. Tjejer, jag kan inte tro på detta?!!! Stämmer det??!!!

GRATTIS =)
Svar på tråden BIM April