• Mammamiao

BIM April

Hoppar in här. BIM 24/4. Hoppas på bebis i april!!

Spännande att följas åt :)

BIM - lista

1/4 lonelygirl92

3/4 höstmamma, nervösanonym

5/4 sommartjejen888, Blirdetsåblirdet

6/4 Geranium, Evi30, Dalarna1984

8/4 CH90, Evi82, Ellie08

7/4 Minmakaron

10/4 Emmissss, Lyra78

11/4 Tessi1, Ok1020

13/4 Mela88, Tirin

14/4 Joni

17/4 Trettiotvå

22/4 Leosmamma88

24/4 Nicciz , Mammamiao

• Mammamiao

Någon som vet om man kan äta apiforce när man ammar För att stimulera ägglossning? Jag delammar några timmar på natten.

Har beställt hem ett stort paket med ägglossningstest och gravtest. April, du är månaden det händer! :D

• Mammamiao

Hej alla,

Vill någon hjälpa mig att tyda? Jag borde få ägglossning idag?! Men verkar inte som att jag kommer få det?! Testen är ju inte positiva eller?
  • Mammamiao

Någon?

Mammamiao skrev 2019-04-08 11:39:11 följande:

Hej alla,

Vill någon hjälpa mig att tyda? Jag borde få ägglossning idag?! Men verkar inte som att jag kommer få det?! Testen är ju inte positiva eller?

• Mammamiao

Ägglossning den 8/4 förmodligen. Prickat in ägglossningen perfekt. Jag kände stickningar i magen den 9/4 (aldrig känt så innan vid äl) men annars ingenting. Har precis slutat amma min son helt så brösten ömmar riktigt mycket men det kan vara för att jag avslutat amningen. Brukar vanligtvis få riktigt ömma bröstvårtor vid äl och molvärk så jag får ta alvedon. Men denna gång inget?

Kan det vara så att det blir mildare om man blir gravid?

Med min son (första barnet) tänkte jag inte alls på om jag skulle bli gravid eller inte. Tänkte att det skulle ta flera månader så tänkte inte på det. Tänker mer på det denna gången, så första tänkte jag inte alls på symptomen..

• Mammamiao

Åååh grattis <3

Frekvens skrev 2019-04-12 06:56:46 följande:

BIM flyttades i min app så testade mig imorse, trodde inte det skulle visa något då det var ett vanligt test och inte testa tidigt. Men plussade svagt idag (cirka) BIM -4!

• Mammamiao

Ååååh grattis fina!!!

Enmsik skrev 2019-04-12 09:38:04 följande:

Litade på min magkänsla och åkte och köpte apotekets egna test. Fick detta. Tror att jag kan räkna mig som gravid nu. Doppade detta i samma urin som mitt svaga från graviditetskollen... så det skiljer nog från test till test. Även fast mitt digitala igår var negativt så tror jag att jag är gravid bara att det var för tidigt för digitalt då. Ska ta digitalt i helgen. Tills dess svävar jag på moln!

• Mammamiao
    Blirdetsåblirdet skrev 2019-04-12 09:56:30 följande:

Jani, nu vågar jag mig på att tro att det är ett plus! Tredje testet med svagt plus, men detta var starkare.

Lycklig tjej!! :D

Grattis <3!!! Hoppas detta smittar av sig på oss andra :D
  • Mammamiao

Ok, kan ni hjälpa mig? Jag borde haft äl för 5 dagar sedan. Fick ingen mensvärk (som jag alltid får vid äl) och tänkte inte mer på det. Fick det idag... testade mig med äl-sticka nu. Är inte detta positivt för er också? Eller vad tror ni? Jag borde ha äl nu va?

Snälla svara <3

• Mammamiao
    Mammamiao skrev 2019-04-13 22:44:27 följande:

Ok, kan ni hjälpa mig? Jag borde haft äl för 5 dagar sedan. Fick ingen mensvärk (som jag alltid får vid äl) och tänkte inte mer på det. Fick det idag... testade mig med äl-sticka nu. Är inte detta positivt för er också? Eller vad tror ni? Jag borde ha äl nu va?

Snälla svara <3

Svar på tråden BIM April