• annaboo

BIM April

Hey tjejer, jag hoppar också in här.

Lång historia, men fick ett oväntat plus i december, som visade sig vara en MA i januari tyvärr... Så jag och killen har väl försökt sen dess att bli gravida igen.

Fick ett plus förra månaden som dagen efter visade negativt. Men mensen var försenad ett par dagar så det var säkert tidigt missfall.

Enligt apparna borde jag haft äl för en vecka sen, men jag tror jag hade det i helgen.....

Lång story short, jag tror att jag har bim den 10/4 (apparna visar mellan den 9-11) men jag tror den kanske blir lite senare. Hoppas någon kan lägga in mig i listan då jag sitter med telefonen :)

• annaboo
    tovikan skrev 2019-04-02 04:06:34 följande:

Vad jobbigt nar man far det dar plusset och det sen inte tagit sig :( Haller tummarna for dig denna manaden. 

Ja det var det verkligen... hade ju vart bättre om.der inte kom alls. Men men.. Tack! Ja jag håller tummarna för oss alla denna månad :)
  • annaboo
    tovikan skrev 2019-04-02 15:44:20 följande:

Jag plussade precis pa bim-3! Tog ett clearblue digitalt som visade "Gravid 1-2 veckor". Helt sjukt!

Mina symptom:

- sjukt ont i brostvartorna

- lattirriterad

- mer och konstiga drommar

Haha och där kom pluset ja :)

Stort Grattis!
  • annaboo
    Lunalove skrev 2019-04-03 13:52:54 följande:

Haft extremt svullna och ömmande bröst och bröstvårtor i över 1 vecka, haft konstiga känningar och stickningar i livmodern ungefär lika länge. Tappen är fortfarande mjuk och stängd.. temperaturen börjar gå uppåt igen.

Idag så började jag känna mig illamående nu när jag är på jobbet...

Testet var lika som igår, ingen stegring dvs.. tog även digitalt men som var negativt men tror att det kanske var för tidigt (baserat på hur svaga stickorna varit) att testa.

När skall man "ge upp" och tro att kroppen bara spelade ett spratt? Finns det någon tumregel?

Håller med, det är precis samma här... illamående deluxe!

Vart öm i bröten fan tills idag egentligen, men nu mår jag sådär som att jag kanske är sjuk..... störigt! Sen gick en tjej på jobbet hem just av den anledningen så kanske inbillar mig också. Men jag mådde ju dåligt redan i morse :(

Och killen bara menar på att jag inbillar mig, ?det blir nog inget denna månad!? Han kanske har rätt, vi får se..
  • annaboo
    Blirdetsåblirdet skrev 2019-04-05 21:01:45 följande:

Riktigt svullen över magen, molvärk, ont i svanken och konstant kissnödig... en liten del i mig hoppas ju, men samtidigt fick jag inga symptom såhär tidigt förra gången, så tror snarare att det är andra hormoner som spökar. ;)

Hur mår ni andra som har BIM om typ en vecka?

Samma här, supersvullen och har mått illa hela veckan, typ kväljningar. Men jag tror det beror på ngt annat. Hade ont i brösten fram till häromdagen, men det har också gått över....

Tror mest att jag har symptom på något annat typ omställning till sommartid, hehe... Då jag är sjukt trött hela tiden :)

Men vi får se, bim nu till veckan på Onsdag
  • annaboo
    Blirdetsåblirdet skrev 2019-04-06 06:51:00 följande:

Vad spännande! Hoppas såklart att det är en liten skrutt där inne, men säger som du att det mer känns som något annat. Jag kan tyvärr inte känna om mina bröst känns ömma eller svullna då jag fortfarande ammar sonen, så det är ett symptom mindre att gå och leta efter. ;)

Fick ju en MA vid nyår och förra månaden blev det ett plus som sen försvann. Så jag har väl inga direkta förhoppningar... men det hade ju vart kul. Vi siktar väl egentligen på nästa år, typ från januari. Men blir det så blir det ;)
  • annaboo

Jaha, här var det nåt skumt på g.... ingen mens, inget plus, förfärligt ont i kroppen och en trötthet som vägrar släppa....

Skulle egentligen ha mens den 9e, men skrev 10e. Men inget händer!

Blir lite frustrerad faktiskt :/

• annaboo

Är det här ett plus?

Eller sitter de för långt ifrån!?

Gått över bim med fem dagar, men varken tillstymmelse till vare sig mens eller gravtecken....

Lite galet trött då... men annars :/

Blir galen här!

• annaboo

Ooh.. tycker ni? Vad glad jag blir :)

Jag tyckte det först. Men blev så osäker när de var så långt isär..

Får ta ett imorgon bitti och se om det blir starkare då :)

Tack för hjälpen hörni! :)

Svar på tråden BIM April