Inlägg från: Youwontremember |Visa alla inlägg
  • Youwontremember

BIM April

Hej! Hoppar in här :) Är inne på 5:e försöket nu och har BIM 9/4. Har en son på 4 år och där blev jag gravid med detsamma, fick dock två missfall innan sonen men hann bara ha en mens emellan båda missfallen sedan blev jag gravid igen så förväntade mig inte att det skulle gå så "trögt" denna gången .. vet att det egentligen inte är något konstigt och att det i själva verket inte alls har gått så lång tid sedan vi började försöka som det känns men är redan frustrerad och har denna omgång testat den så kallade "bisolvonmetoden". Från början var tanken på en decemberbebis inte så lockande men nu har jag helt släppt det där, det kvittar vilken månad bebis kommer helt enkelt men hoppas så innerligt att det tar sig denna gången!

• Youwontremember

Vilka börjar närma sig Bim? Själv har jag Bim på tisdag och det börjar kännas jobbigt. För någon dag sedan hade jag en stark känsla av att det hade tagit sig, inga direkta fysiska symptom mer än att jag växlar väldigt mycket mellan att känna mig frusen och jättevarm, speciellt på nätterna och att jag är tröttare än vanligt men nu känns det istället som jag kommer få mens även denna månad..femte försöket med andra barnet... ni andra som snart har BIM, känner ni av några känningar eller symptom?ä

Svar på tråden BIM April