Inlägg från: Skrollan94 |Visa alla inlägg
  • Skrollan94

BIM April

Tänkte hållamig borta från FL, då detta bara är första försöket. Men tydligen finns det något som kallas att prata ihjäl sin sambo så då hamnade jag här ändå.. Tror jag hade ÄL den 19 mars men har inte tagit äl-test och Flo-appen säger 20 mars och alla andra sidor 21 mars. Men hade äl-flytningar 18-19 sen var det snustorrt den 20, vilken skulle indikera att äl skedde den 19 enligt billings metoden. 

(la öven till dig Gävlebo)

BIM - lista; 

1/4 lonelygirl92, Nellyros, Seseli

3/4 höstmamma, nervösanonym

4/4 Skrollan94

5/4 sommartjejen888

6/4 Geranium, Evi30, Dalarna1984 

7/4 Minmakaron

8/4 CH90, Evi82, Ellie08, Ok1020

9/4 z19

10/4 Emmissss, Lyra78, Blirdetsåblirdet

11/4 Tessi1, 

13/4 Mela88, Tirin

14/4 Joni, llindizz, Gävlebo

17/4 Trettiotvå

22/4 Leosmamma88, fannylinnea

24/4 Nicciz , Mammamiao

Pluslista; 

26/3 Seseli -6

• Skrollan94
    Ellie08 skrev 2019-03-26 21:46:25 följande:

Hej alla!

Ungefär hur många dagar innan mensen får ni PMS symptom och hur länge varar er PMS?

Jag har idag haft ont i nedre delen av magen, lite kramper och sen har jag känt mig varm igår natt och helt plötsligt nu på kvällen. Jag tror jag håller på och blir sjuk men när jag kollade trosskyddet i eftermiddags så fanns det pyttesmå röda ?prickar? i flytningen - det syntes knappt så var tvungen att kolla ordentligt. Det såg som typ rester och inte flytande om ni förstår vad jag menar - svårt att förklara. Är det någon som haft liknande? Har inte sett det igen.

Låter som du skulle kunna ha haft ägglossning nu såfall. Är ganska vanligt att få en liten blödning vid ägglossning. Samt att tempen går upp efter ägglossning. Men du kanske har tagit äl-test?
  • Skrollan94

Glöm inte att kopiera den senaste BIM listan, både jag och gävlebo har försvunnit från den ni kopierar nu. Om nån har lust att lägga om den på nytt skulle det vara toppen, sitter med telefonen själv så lite svårt :/

• Skrollan94

Bim imorgon då.. Ser fram emot att testa men är helt säker på att det kommer bli negativt! Men så glad för er alla som plussat :)

• Skrollan94

Idag kom mensen. Lite besviken men samtidigt var det bara första försöket. Är bara glad att de 2 menscykler jag haft sen jag slutade med ppiller har varit 28 och 29 dagar. Så förhoppningsvis kommer chanserna inte försämras iallafall! Så kul med alla som plussar så ses vi andra i bim maj tråden (om nån skapat en sådan) så skapar vi 2020s första bebisar ????

Svar på tråden BIM April