BIM April
Inte fått mensen än men eftersom att menstecken visat sig så vet jag ju att den kommer sätta igång inom någon dag så hoppar över här redan nu...äl i början av april o bim i mitten...
Inte fått mensen än men eftersom att menstecken visat sig så vet jag ju att den kommer sätta igång inom någon dag så hoppar över här redan nu...äl i början av april o bim i mitten...
Väntar på äl...borde bli någon gång runt fredagen o sedan bim runt 19-20 april...får besök av släkt över påsk så förhoppningsvis får man tankarna på annat dom dagarna...är glad att sexandet börjat bli njutningsfullt igen, är nog att både jag o mannen börjat släppa på förväntningarna o bara kör på...
Vill plugga till hösten så både vill o vill inte bli gravid...
Här verkar det som om äl lyser med sin frånvaro denna gången, fick starkare igår men inte nära nog starkt nog o nu svagare igen..så verkar som vi måste vänta en månad till innan vi kan försöka. Har alltid haft en jämn cykel så blir orolig att det är klimakteriet som börjar spöka :(
Bim på söndag men börjar ana redan nu att mensen är på gång. Har ju länge börjat undra om inte klimakteriet börjar närma sig...cykeln har börjat ändra sig o idag fick jag vad jag nog måste kalla det, en sådan värmevallning....så verkar som mina aningar är rätt. Ska se hur det utvecklar sig o boka in en tid för koll efter semestern....
Dags att hoppa vidare..mensen kom imorse, räknar ju inte i antal försök nu utan antal år, vilket blir 4 år nu i maj :( :( ska försöka komma igång med mat o träning igen trots ångest o låga batterier....
Har ni fått nån hjälp under dessa år?