Inlägg från: NervösAnonym |Visa alla inlägg
  • NervösAnonym

BIM April

Hej, jag hoppas också in här. Jag har slutat tempa och går endast på kroppsliga symptom så som flytningar. Jag tror kroppen jobbar emot när jag går runt och tänker på det, tempar varje dag osv. Nu är jag ju inte helt nollställd ändå eftersom jag ändå ser efter tecken och är här inne och skriver. Men jag hoppas jag är lite mer avslappnad och ökar chansen till ett +.

Detta är vårt 8:de försök. BIM 3/4

BIM - lista

1/4 lonelygirl92

3/4 höstmamma, nervösanonym

5/4 sommartjejen888, Blirdetsåblirdet

6/4 Geranium, Evi30, Dalarna1984

8/4 CH90, Evi82, Ellie08

7/4 Minmakaron

10/4 Emmissss, Lyra78

11/4 Tessi1, Ok1020

13/4 Mela88, Tirin

14/4 Joni

15/4 Leosmamma88

17/4 Trettitvå

• NervösAnonym

Har haft lite känningar i höfterna vilket jag brukar ha när mensen närmar sig. Bim den 4 april, nästa vecka så jag har gett upp tron denna månaden också. Ibland känns det som min man sterilisera sig i hemlighet?!

Men något jag undrar då jag slutat tempa för att undvika stressen. Jag hade rå äggvita flytningar den 16 så jag antar att jag hade ägglossning den 17 så vi hade sex då. Men enligt min mens borde jag haft ägglossning runt den 22. Ska jag gå efter mensen eller efter flytningarna? Att ha rå äggvita flytningar innebär det alltid att man får ägglossning? Jag har försökt söka fram det men får inget konkret svar. Någon som fått svar från barnmorska eller läkare angående sånt här?

• NervösAnonym

Jag har en massa symtom men det är ju samma symtom som när jag ska få mens så att tro att denna månaden äntligen skulle bli ett pluss vågar jag inte ens önska längre. Min mens kan diffa lite på 2-3 dagar så är antingen på BIM-1 eller BIM-4, oavsett. Jag måste bara vänta tills nästa helg för att våga hoppas på något. Dock har jag inte Liiika kraftig mensvärk som jag brukar ha när mensen ska komma men det kan ju vara 4 dagar kvar så kan ju kommer i veckan. Hatar vänta blääää

• NervösAnonym

Jätte glad för alla er som plussat! :)

Själv har jag för 2 dagar sedan fått lite ljusbruna/rosa flytningar. Dock är det inget som kommit på trosskyddet utan bara på pappret. Mensen borde kommit nu men ingenting ännu. De färgade flytningarna som till vanligt brukar öka kraftigt och övergå till mens inom 2 dagar har alltså inte skett. Jag ber för att mensen ska utebli och jag ska få ett plus men jag är så pessimistisk. Har försökt i 8 månader och börjar bli paranoid. Tänk om min sambo sterilisera sig i början av förhållandet men inte vågat säga något då han är rädd jag ska lämna... Han vet hur mycket jag önskar ett till barn, speciellt ett med honom. Att ljuga om något sånt här kan jag aldrig tänka mig att han skulle kunna göra men jag fördtpr inte varför det inte tar sig annars.. Blir så ledsen på detta.

Svar på tråden BIM April