• Nellyros

BIM April

Hej! Jag hoppar in här BIM 1/4 :) Har inte så höga förhoppningar den här månaden då en svampinfektion kom emellan precis innan ägglossning. Jag tempar och det blev mys 4 dagar innan ägglossning, sen svampinfektion och sen igen dagen efter att NC markerade ägglossning. Brukar ha ägglossning CD 20-21. Det är min och sambons första månad helt oskyddat, men jag har varit hormonfri sedan i juni. Är kanske lite optimistiskt att hoppa in här men tycker det är så spännande :)

BIM - lista

1/4 lonelygirl92, Nellyros

3/4 höstmamma, nervösanonym

5/4 sommartjejen888, Blirdetsåblirdet

6/4 Geranium, Evi30, Dalarna1984

8/4 CH90, Evi82, Ellie08

7/4 Minmakaron

10/4 Emmissss, Lyra78

11/4 Tessi1, Ok1020

13/4 Mela88, Tirin

14/4 Joni, llindizz

17/4 Trettiotvå

22/4 Leosmamma88

24/4 Nicciz , Mammamiao

• Nellyros

Har BIM på måndag och känner ingenting.. känner tom mindre än vanligtvis. Jag brukar bli lättretlig och få mycket mensvärk 1-2 dagar innan men känner ingenting nu. Brukar även känna mer runt äl än vad jag gjorde den här gången och om jag inte tempat och fått ?bevis? på att äl ägt rum (temphöjning) så hade jag trott att den hoppat över den här gången.

Även om mitt realistiska jag vet att det inte är något den här gången så hoppas mitt positiva jag att det blivit något trots att oddsen är minimala..! Man blir lite knäpp haha.. Känns som att jag blir mer besviken om jag tar ett test som är negativt än om mensen kommer så jag har lyckats hålla mig borta från att testa... Så nu väntar jag bara på att tempen ska sjunka och mensen ska komma och sen blir det nya tag nästa månad :)

Grattis till plusen och lycka till ni som väntar på BIM!

Svar på tråden BIM April