Inlägg från: cookaholic97 |Visa alla inlägg
  • cookaholic97

BIM April

Hallå! Poppar in här!

Har precis som ellie08 försökt efter att ha slutat med p-piller i september, vissa gånger har min ägglossning hoppat över, nu denna månaden kom den, testade både på clearblue och graviditetskollens test, gjorde allt man skulle, fick molande värk ungefär en vecka efter ägglossningen och har varit lite småfebrig och trött dem senaste dagarna. Absolut ingenting som efterliknar influensa eller förkylning. Vågar knappt hoppas på att det är bebis, har BIM om 3 dagar alltså 21/3. Testade i förrgår men det var ett blankt nej, hoppas på att det är för tidigt för att få svar då?

Vågar inte testa nu av rädslan att det är negativt. Det hade knäckt mig. Nu dem senaste dagarna har jag börjat fä panik över om mensen skulle komma.. har svårt att sova, får ångest som gör det svårt att andas. Håller tummarna för alla er, hoppas ni håller era för mig också ????????

• cookaholic97

Jag testade vanligt, hade inget testa tidigt hemma och fick nästan ett psykbryt så jag tog första bästa..

Jag har lovat mig själv och mannen att inte testa förrän efter BIM men jag känner knappt någon självkontroll längre, vill sitta och ta test efter test tills jag ser det förbannade strecket. Det är så sjukt påfrestande att jag inte vet vart jag ska ta vägen..

Svar på tråden BIM April