• Anonym (Vill mer)

Fly vardagen

Jag är en kvinna som är gift med en kvinna. Lever familjeliv med små barn. Den senaste tiden har jag börjat längta efter mer i livet. Den där spänningen, lusten, pirret i magen. Jag har haft några korta affärer och det har berikat mitt liv. Jag blir mer harmonisk, en bättre mamma och fru, eftersom jag själv mår bättre, antar jag. Jag undrar om det är fler som känner så här, som längtar efter att fly vardagen med dess krav och måsten, vardagspusslets utmaningar. Hur tänker ni kring detta? Visst måste det finnas fler som känner som jag?!

• Svar på tråden Fly vardagen
  • Anonym (Vill mer)
    Anonym (Cirkusapan) skrev 2019-03-14 19:47:18 följande:

Känner exakt samma sak. Lever ihop med en man men det enda jag kan tänka på är att vara med en kvinna. Har dock inte tagit steget, än... i min förra relation var jag otrogen flera gånger, trodde jag hade vuxit ifrån det men nu vet ifan.. eller så har jag bara insett att jag är lesbisk? Kanske därför det jämt känns så jäkla fel med alla förhållanden efter ett tag?

När du tidigare varit otrogen, har det då varit med kvinnor?

Undrar förresten om otrohet behöver handla om mognad, tror det handlar om något annat. Hur tänker du?
  • älskamigmucho

Kan inte uttala mig för jag är inte i en monogam relation. Har varit med många gifta däremot o de blir friare gladare nöjdare m äktenskapet

• Anonym (Vill mer)
    älskamigmucho skrev 2019-03-16 14:09:32 följande:

Kan inte uttala mig för jag är inte i en monogam relation. Har varit med många gifta däremot o de blir friare gladare nöjdare m äktenskapet

Haha, ja, det kan jag fatta. Exakt så jag känner det.
  • Anonym (Wtf)

Otrogna själviska svin. Spelar ingen roll om man är hetero, bi eller homo, lever man i en monogam relation så sviker man fan inte sin partner!!

• Litenblå

Äe i nästan samma situation, lever med en man och vill fortsätta med det, äkskar honom. Men det saknas nått i mitt liv, tänker,fantiserar och längtar efter att få vara med en kvinna. Har kysst en kvinna för längesen men det stannade där. Tänker på att få bli smekt och smeka en annan kvinna varje dag.

• Dragonkiller
    Litenblå skrev 2019-03-21 13:34:52 följande:

Äe i nästan samma situation, lever med en man och vill fortsätta med det, äkskar honom. Men det saknas nått i mitt liv, tänker,fantiserar och längtar efter att få vara med en kvinna. Har kysst en kvinna för längesen men det stannade där. Tänker på att få bli smekt och smeka en annan kvinna varje dag.

Jag saknar sex i mitt liv!
  • Jonnynilsson
    Litenblå skrev 2019-03-21 13:34:52 följande:

Fråga gubben om han vill vara med. Säg att han bara får titta på :)
  • Litenblå

Fast just nu i mina tankar och längtan så är det nått jag vill göra själv, senare i framtiden skulle jag nog kunna bjuda in honom att titta på. Stannar nog som en fantasi alltihop, är för feg och vet inte hur jag ska gå till väga

• Jonnynilsson
    Litenblå skrev 2019-03-21 13:59:25 följande:

Fast just nu i mina tankar och längtan så är det nått jag vill göra själv, senare i framtiden skulle jag nog kunna bjuda in honom att titta på. Stannar nog som en fantasi alltihop, är för feg och vet inte hur jag ska gå till väga

Fantasier kan vara fantastiska och skall ibland förbli just fantasier. För du vill väl inte vara otrogen?
  • Linux1003
    Litenblå skrev 2019-03-21 13:59:25 följande:

Jag kan förstå just dragningen även om jag själv är 100 % hetero. Jag  är ingen förespråkare av otrohet men ämnet har kommit upp när jag och min fru pratat. Skulle hon någon gång önska testa ha sex med annan kvinna så har hon min välsignelse utan förbehåll eller fysisk närvaro. Har du pratat med din man om hur du känner? 
  • Litenblå

Jag har försökt att berätta, men han verkar inte vilja förstå,pratar bort det. Har förklarat att det är honom jag älskar och vill leva med, men att nått fattas för mig. Verkar nästan som att han blir blyg

• Linux1003
    Litenblå skrev 2019-03-21 14:46:36 följande:

Jag har försökt att berätta, men han verkar inte vilja förstå,pratar bort det. Har förklarat att det är honom jag älskar och vill leva med, men att nått fattas för mig. Verkar nästan som att han blir blyg

Du kanske ska bara fråga rätt ut om hur han ställer sig till det mer konkret utan att pusha. 
Svar på tråden Fly vardagen