Inlägg från: Anonym (Jorå) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jorå)

Vänster feminister och deras syn på ensamma killar med social fobi

Anonym (Visa respekt) skrev 2024-09-22 22:26:47 följande:
    Inte riktigt. Det finns en del incels här på forumet som får återkommande skäll och nertummanden av kvinnor och de tror felaktigt att detta skulle bero på deras inceldom i sig. Detta stämmer inte, det är snarare deras sexfixering och hur denna tar sig uttryck i olika trådar som vi opponerar oss mot. 
    Alla som tycker något obekvämt kategoriseras som incels av vissa här. Det är nog inte så många riktiga incels här, utan snarare familjefäder med obekväma åsikter som vissa feminister har svårt för.
  • Anonym (Jorå)
    Anonym (Visa respekt) skrev 2024-09-22 22:44:48 följande:
    Det är lätt att känna igen incels. Det är ofta sådana som skapar knäppa fetischtrådar, pedofiltrådar, likt den som ligger uppe i detta nu (anmäld) och trådar där de pyser ut en massa kvinnoföraktande åsikter.

Inceldom och kvinnohat går ofta hand i hand, dock inte alltid. Jag har full respekt för män som respekterar sina medmänniskor, vilket många tyvärr inte gör enligt min erfarenhet. 

Du kan alltså avgöra om någon är incel genom att läsa några rader i ett inlägg?

Inte så troligt om du frågar mig. Jag har blivit kallad incel några ggr när jag ifrågasatt och kritiserat vissa ämnen och inlägg. Många drar incelkortet direkt.

Svar på tråden Vänster feminister och deras syn på ensamma killar med social fobi