saarahär skrev 2020-01-04 18:47:12 följande:
Kul när man ser att ett visst intresse finns! Är detta fortfarande stående för någon?
OBS! Shemale är inget bra ord, det är lika med att kalla en tjej för hora. eller en äldre dam för milf.
Giftskåneman skrev 2020-02-20 15:21:42 följande:
Shemale och milf är en beskrivning av utseende, medans hora är ett jobb, hur kan du jämföra dessa ord?
Hen menade väl bara att det är skällsord... däremot är jag nyfiken på det där... vad som faktiskt är nedsättande och inte. Håller alla som faktiskt är en del av trans-kulturen med om att shemale är nedsättande? Och håller alla med om att milf är nedsättande?? Precis som ts vet jag folk som säger shemale om sig själva, och milf - det vet jag faktiskt inte att jag hört
nån som anser är ett nedsättande?
Anonym (VenusLover) skrev 2019-03-10 14:13:20 följande:
Hej!
Jag är en tjej på 29 år som tänder väldigt mycket på transvestiter (män) och shemales (män som opererat sig till kvinnor). Jag älskar att se kombinationen av det manliga (främst k*ken men även lite bredare axlar) och det kvinnliga (bröst, läppar, ögon m.m).
Venus är min absoluta favorit! <3
Jag undrar om det är vanligt att tjejer tänder på transvestiter och/eller shemales.
Gör du det?
Bild på Venus

Venus som i Tig's Venus? (Kan tyvärr inte se bilden). Älskar henne - Inte specifikt för att hon är transkvinna, utan för att hon är en så himla underbar person. När man nu inte kan få Tig själv så är det bra att det är hon som tar hand om honom haha (om det nu är samma Venus vi pratar om)