• Anonym (VenusLover)

Tjejer som tänder på trans

Hej!

Jag är en tjej på 29 år som tänder väldigt mycket på transvestiter (män) och shemales (män som opererat sig till kvinnor). Jag älskar att se kombinationen av det manliga (främst k*ken men även lite bredare axlar) och det kvinnliga (bröst, läppar, ögon m.m).

Venus är min absoluta favorit! <3

Jag undrar om det är vanligt att tjejer tänder på transvestiter och/eller shemales.

Gör du det?

Bild på Venus

• Svar på tråden Tjejer som tänder på trans
  • Anonym (pronomen)
    Anonym (Frida) skrev 2019-03-10 16:39:15 följande:

Jag är tjej och har vid ett tillfälle legat med en transman, det du kallar shemale. Det var i princip en kvinna till utseendet men med penis, hen benämnde sig just som hen.

Trans är inget jag letar efter aktivt utan det var väl mer att en situation uppstod där vi båda ville ligga. Skulle klart kunnat göra det igen och hade även inte haft något emot ett förhållande med en trans.

Ser mig själv som pansexuell, så en eventuell partners sexuella identitet spelar mindre roll för mig.

Nej då låg du inte med en transman utan med en transkvinna, eller möjligen, om hen nu identifierar som hen så kan transexuell vara rätt att säga....
  • Veronikas

Jag är transar/crossdresser det är så många namn på allt så... Jag är man och klär ibland mig i kvinnokläder allt från trosor till kappa, väldigt lite smink och ibland peruk. Så vilken kategori jag borde vara vet jag ej. Att hitta en kvinna som vill ha sex med mig när jag är Veronika är nog näst intill omöjligt. Det finns då inte på några sajter om man inte är villig att betala för det.

• Anonym (VenusLover)
    Veronikas skrev 2019-06-12 08:15:01 följande:

Jag är transar/crossdresser det är så många namn på allt så... Jag är man och klär ibland mig i kvinnokläder allt från trosor till kappa, väldigt lite smink och ibland peruk. Så vilken kategori jag borde vara vet jag ej. Att hitta en kvinna som vill ha sex med mig när jag är Veronika är nog näst intill omöjligt. Det finns då inte på några sajter om man inte är villig att betala för det.

Vad spännande! När upptäckte du att du gillar det här? Går du ut som trans också?
  • Perjonsson

Jag gillar i smyg hemma o vid rollspels sex klä mej sexigt feminint i nylon mm likt en transkvinna. Men jag använder bara män som sexleksaker är normalt hetro och därför betecknas som crossdresser.

Gillar bus öppensinnigt, töja gränser o utforska nytt och drömmen vore att finna en kvinna som livspartner som är öppen för detta då jag egenteligen inte vill träffa män när det finns härliga strapon som jag kan underkasta mej.

Ligger här nu i soffan i bara tunna genomskinliga strumpbyxor, sexigt, förbjudet skönt.

• saarahär

Kul när man ser att ett visst intresse finns! Är detta fortfarande stående för någon? 

OBS! Shemale är inget bra ord, det är lika med att kalla en tjej för hora. eller en äldre dam för milf.

• Perjonsson
    saarahär skrev 2020-01-04 18:47:12 följande:

Kul när man ser att ett visst intresse finns! Är detta fortfarande stående för någon? 

OBS! Shemale är inget bra ord, det är lika med att kalla en tjej för hora. eller en äldre dam för milf.

Stående för någon?

Om det är aktuellt? Jo för mej i allra högsta grad.

Att få kliva in i kvinnorollen med div fina kläder och bli behandlad/använd sexuellt tänder som attan.

Bäst av allt vore att bli dominerad av en kvinna.
  • Transmission
    Veronikas skrev 2019-06-12 08:15:01 följande:

Samma här. Klär mig och sminkar mig ibland. Blir sexuellt upphetsad av det. Att på en kontaktsida ens få ett svar om man skriver till en kvinna är näst intill omöjligt. Om man inte får veta hur äcklig man är. Om någon kvinna här, som inte är så trångsynt, har tips på ett bra läppstift som sitter kvar efter ett par drinkar och en avsugning så vore jag tacksam.
  • Schnuggle

Snubblade in på shemaleporr nyligen och började faktiskt gilla det skarpt :P

Att se en snygg tjej bli knullad av en ännu snyggare tjej var sjukt najs

• Schnuggle

Snubblade in på shemaleporr nyligen och började faktiskt gilla det skarpt :P

Att se en snygg tjej bli knullad av en ännu snyggare tjej var sjukt najs

• Giftskåneman

Shemale och milf är en beskrivning av utseende, medans hora är ett jobb, hur kan du jämföra dessa ord?
  • Kråkungen

Giftskåneman skrev 2020-02-20 15:21:42 följande:
    Shemale och milf är en beskrivning av utseende, medans hora är ett jobb, hur kan du jämföra dessa ord?
    Hen menade väl bara att det är skällsord... däremot är jag nyfiken på det där... vad som faktiskt är nedsättande och inte. Håller alla som faktiskt är en del av trans-kulturen med om att shemale är nedsättande? Och håller alla med om att milf är nedsättande?? Precis som ts vet jag folk som säger shemale om sig själva, och milf - det vet jag faktiskt inte att jag hört nån som anser är ett nedsättande?
    Anonym (VenusLover) skrev 2019-03-10 14:13:20 följande:

Hej!

Jag är en tjej på 29 år som tänder väldigt mycket på transvestiter (män) och shemales (män som opererat sig till kvinnor). Jag älskar att se kombinationen av det manliga (främst k*ken men även lite bredare axlar) och det kvinnliga (bröst, läppar, ögon m.m).

Venus är min absoluta favorit! <3

Jag undrar om det är vanligt att tjejer tänder på transvestiter och/eller shemales.

Gör du det?

Bild på Venus

Venus som i Tig's Venus? (Kan tyvärr inte se bilden). Älskar henne - Inte specifikt för att hon är transkvinna, utan för att hon är en så himla underbar person. När man nu inte kan få Tig själv så är det bra att det är hon som tar hand om honom haha (om det nu är samma Venus vi pratar om)

• Giftskåneman

De som inte är milf finner det nervärderande verkar det som, milfar tycker det är smickrande, om än jobbigt då de inte är intresserade

• Kråkungen
    Giftskåneman skrev 2020-02-21 08:42:16 följande:

De som inte är milf finner det nervärderande verkar det som, milfar tycker det är smickrande, om än jobbigt då de inte är intresserade

Haha - ja, så är det kanske :D
  • Tukt

Jag skulle aldrig påstå att det är vanligt, men det förekommer. Jag tror också det är rätt stor skillnad i vad man har för tillhörighet. 
    Är man straight "svenne" så dras man nog inte till sådant generellt. Är nog betydligt vanligare att man då är i en ickenormativ miljö.

• Perjonsson
    Tukt skrev 2020-02-21 22:35:06 följande:

Jag skulle aldrig påstå att det är vanligt, men det förekommer. Jag tror också det är rätt stor skillnad i vad man har för tillhörighet. 

Är man straight "svenne" så dras man nog inte till sådant generellt. Är nog betydligt vanligare att man då är i en ickenormativ miljö.

Nädu. Det är vanligt bland även straita svennar. Många är trötta på svenska kvinnor som är torra o tråkiga i sängen och många är gifta men söker nya äventyr.

Att vara en trans eller annan kille som tex är sexigt klädd crossdresser är en hetare sex än med en kvinna kan jag berätta och de förblir hårda länge och sprutar kanske flera gånger vilket inte hänt sedan deras ungdom.

Sen kan det vara så att som i Ryssland har en hjärntvätt som är anti bögar/trans och även analsex med sin kvinna.
  • Tukt
    Perjonsson skrev 2020-02-22 03:13:20 följande:
    Nädu. Det är vanligt bland även straita svennar. Många är trötta på svenska kvinnor som är torra o tråkiga i sängen och många är gifta men söker nya äventyr.

Att vara en trans eller annan kille som tex är sexigt klädd crossdresser är en hetare sex än med en kvinna kan jag berätta och de förblir hårda länge och sprutar kanske flera gånger vilket inte hänt sedan deras ungdom.

Sen kan det vara så att som i Ryssland har en hjärntvätt som är anti bögar/trans och även analsex med sin kvinna.
    Handlade inte den här tråden om kvinnor och trans?
Svar på tråden Tjejer som tänder på trans