Anonym (Haha) skrev 2019-03-10 21:47:43 följande:
Haha ja tyvärr är det ju inte helt osexigt men det e INTE bara positivt. I början var jag chockar fascinerad kåt o livrädd. Det är en konstig blandning av känslor kan jag säga.
Vi har inte pratat så mycket om det men jag vet att hans ex gav honom en jävla utskällning varje gång hon fick ont och de hade aldrig sex på riktigt. Hon va dessutom rätt knepig o skyllde allt på att han inte fick henne o tända på honom. Vilket e ganska elakt tycker jag. Annars har han bara berättat om en tjej som han berättade om bara för att säga att han haft sex. Jag tror faktiskt att det är den enda han legat ned på riktigt. Haha ja inte mig emot men jag varnar dig det e större än man tror. Jag hade hört rykten om honom innan men när jag väl träffade honom och såg den kände jag direkt att det var alldeles för mycket av det goda.framförallt på bredden.
Haha. Ok. Inte i Sthlm:)?
Har du lagt den mellan dina bröst?
Kan tänka mig att man skulle jämföra sig i huvudet med andra man tidigare har legat med om man får en sån där stor. Kanske svårt att gå tillbaka till mindre.
Du kan hålla på med min killes. Den borde du kunna ta hela så kör jag din:) jag har kondom (om de passar) :)