Inlägg från: Anonym (Marlene) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Marlene)

Hur grov är du i munnen i sängen?

Miss Sunny skrev 2019-03-09 16:52:07 följande:

Just så !  Gillar retas och trigga mannen..... " Är det alt du har der nere eller ?  "  Så blir jag kallad slyna, hora, fittluder tilbaka. Älskar det.  Rejäl vild och eldig sex ska inhålla grov och porrig kåtprat.  Som en härlig krydda.    

Härligt.. Älskar när killen är riktigt rå i munnen mot mig. Typ när jag kommer hem till stallet efter en ridtur i skogen med någon av tävlingshästarna. Kan han komma ut på trappan och säga kom hit nu min kåta plaskblöta ridfitta ska du få en stenhård kuk i dig och sen svälja sperma som en riktig slyna. . Jag är lika. jag kan säga kom än nu killen fram med kuken. Jag vill inte ha sex med en fin man jag vill ha grovkkuk och Killpower i fittan. Det ska vara rått och grovt. vill bli kallad slinka eller slyna varje dag. jag heter Kåthyndan min i hans telefonbok och han heter knullbocken min.
  • Anonym (Marlene)
    Miss Sunny skrev 2019-03-09 16:52:07 följande:

Just så !  Gillar retas och trigga mannen..... " Är det alt du har der nere eller ?  "  Så blir jag kallad slyna, hora, fittluder tilbaka. Älskar det.  Rejäl vild och eldig sex ska inhålla grov och porrig kåtprat.  Som en härlig krydda.    

Härligt.. Älskar när killen är riktigt rå i munnen mot mig. Typ när jag kommer hem till stallet efter en ridtur i skogen med någon av tävlingshästarna. Kan han komma ut på trappan och säga kom hit nu min kåta plaskblöta ridfitta ska du få en stenhård kuk i dig och sen svälja sperma som en riktig slyna. . Jag är lika. jag kan säga kom än nu killen fram med kuken. Jag vill inte ha sex med en fin man jag vill ha grovkkuk och Killpower i fittan. Det ska vara rått och grovt. vill bli kallad slinka eller slyna varje dag. jag heter Kåthyndan min i hans telefonbok och han heter knullbocken min.
  • Anonym (Marlene)
    Anonym (Ninnis) skrev 2019-03-05 09:00:58 följande:

Hur grova är ni tjejer i sängen när ni har sex? Och känns det naturligt och självklart för er att vara det eller blir det konstigt?

Och vad är det ni säger då när ni är grova i mun? Säger ni "slicka min fitta", "ge mig kuk", "knulla mig hårdare" eller vad? Eller är det bara porruttryck?

Lite vilsen här...

Jag älskar råa tuffa ordväxlingar. slyna hynda slaskfitta ridfitta är nått jag älskar att bli kallad när vi knullat jag och kåtbocken. Det ska vara kuk och fitta och dom hårdaste orden i sängen. En del gillar mjukare grejer med all respekt. alla är vi olika.
Svar på tråden Hur grov är du i munnen i sängen?