Inlägg från: Anonym (Inse att ni inte är hetero) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Inse att ni inte är hetero)

Nyfiken på andra män är själv man

Ni som skriver i tråden och anser er vara hetero, det är dags för er att komma ut ur garderoben. Om man gillar eller fantiserar om att ha sex eller suga av/bli avsugen av en annan man så är man antingen homosexuell eller bisexuell, intala er inte något annat!

• Anonym (Inse att ni inte är hetero)
    Anonym (Anonym) skrev 2021-01-20 08:44:39 följande:

Samma här. Jag är 48 år, gift och definierar mig som hetro men det finns helt klart en stark nyfikenhet. Erfarenheter saknar jag inte helt. Jag har haft samlag med en annan kille och blivit avsugen men aldrig upplevt att få ta emot samlag.

Chanser har funnits från tidiga tonåren men jag har alltid fegat ur. För att jag inte vågat med förevändningen att det är "äckligt" och "bögigt", något jag inte tyckt egentligen men som varit en förevändning för att jag inte vågat.

När en kompis sov över hos mig när jag var i 18-årsåldern flyttade han över från extrasängen och började smeka mig men jag sparkade bort honom. Samtidigt var jag sjukt sugen och irriterad på mig själv för att jag inte bara slappnade av.

Så har mitt liv förflutit ungefär. På senare år har nyfikenheten inte blivit mindre. Jag kan inte säga att jag tänder på andra män på samma sätt som kvinnor, jag har svårt att tänka mig det här vanliga myset med kyssar och smek. Däremot sexet, och då med någon "frisk" jag litar på eftersom jag vill uppleva känslan av oskyddat samlag.

Jag har en manlig bekant som är bi som gärna tar emot samlag och ger avsugningar, men men att ge funkar inte riktigt för honom.

Jag har ett antal perifiera gaybekanta, men det är inte direkt så att man känner att man kan messa dem och säga "hej vill du ligga med mig, jag vill gärna prova?" :)

Sen gör min synnedsättning att det inte riktigt funkar att gå ut och att ragga på kontaktforum gör inte direkt att jag kommmer få uppleva det oskyddade sexet. Men tanken på att någon kommer i mig och att det ska vara skönt och inte göra ont håller mig vaken var och var annan kväll. Kanske skulle jag inte alls uppskatta det lika mycket i verkligheten som i fantasin, men ända sättet vore att prova och det verkar svårt att få till.

Nej, du är inte hetero hur mycket du än försöker intala dig det. Om du gillar att ligga med både kvinnor och män så är du bisexuell.
Svar på tråden Nyfiken på andra män är själv man