• Anonym (Ts)

Hur förlorade du oskulden?

Tycker det är väldigt kul att veta hur det gick till för andra när dem hade sex första gången, ofta är det ganska roliga historier och jag har ofta tråkigt så de kan bli en rolig läsning, så dela gärna med er av er historia!

Jag kan såklart börja med min.

Jag va nyss fyllda 15 år, det va den 26 december och det var juldags fest på ett stort ungdomsställe där det alltid annornades stora fester med kändisar/djs osv som kom och spelade. Det fann även barer för dem som va över 18, vi minderåriga fick gömma vår sprit i skogen som va utanför.

Jag va full och glad och dansade på dansgolvet med några killar från min klass, dem dansade även med en kompis till dem som jag aldrig hade träffat innan, en vältränad snygg kille. Han började visa ett intresse för mig och dansade mer och mer med mig, vid något tillfälle lyfte han bara upp mig från golvet och började kyssa mig. Vi höll på en del på dansgolvet men bestämde oss för att gå ut och röka, bara han och jag.

När vi kom ut så började vi gå längre och längre ifrån folkgruppen bakom ett hus eller lada som ändå va relativt nära parkeringen. Notera att det va december men det fanns ingen snö ute. Han la sig på marken och jag tog av mig byxorna och trosorna på ena benet och skulle då rida honom, han frågade mig om jag va oskuld men dum och full som jag va sa jag nej. Det gjorde dock inte ont eller nåt men Vi hade sex så länge vi orkade tills det blev för kallt o sen låg vi bara där och försökte värma varandra. Hade under hela tiden hört hur mina vänner letade och ropade på mig och det va precis så jag hann hoppa på bussen som skulle ta oss hem.

Sen träffade jag på samma kille igen på samma ställe nåt år senare och hade trekant med han och en annan kille.

• Svar på tråden Hur förlorade du oskulden?
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Oskuld) skrev 2019-02-25 21:22:12 följande:
    För då skriver man som man tar för givet att alla gjort eller har det.

Jag har skapat många trådar på familjeliv och använder inte såna uttryck.

Bara för att man inte svarar så är artikeln typ riktad till alla och att de skulle ha gjort något speciellt.

Tillägga. Jag har faktiskt varit i Thailand.
    ......men du har inte knullat alltså ...
  • Anonym (Ts)

Bara för att man inte svarar så är artikeln typ riktad till alla och att de skulle ha gjort något speciellt.

Vad spelar det för roll hur jag uttrycker mig? Alla som är intelligenta förstår ganska självklart att jag menar dem som faktiskt haft sex, inte dem som fortfarande är oskulder. :)
  • Anonym (Ts)
    Anonym (Oskuld) skrev 2019-02-25 20:53:25 följande:

Bättre att skriva. Ni som har haft sex. Hur förlorade ni oskulden.

Det är ju väldigt självklart att tråden endast är riktad till dem som faktiskt haft samlag. Skulle du säga samma sak i en tråd där någon skrivit ? när fick du din första mens?? Även om du är kukbärare och tråden inte alls är riktad till dig?

Man får läsa lite mellan raderna hjärtat. :)
  • Anonym (trasig)

Grattis, jag har inte varit i Thailand. Jag kunde inte bry mig mindre om en tråd om Thailand, hade förmodligen scrollat förbi.
  • Chattisen
    Anonym (Ts) skrev 2019-02-25 22:27:45 följande:

Det är ju väldigt självklart att tråden endast är riktad till dem som faktiskt haft samlag. Skulle du säga samma sak i en tråd där någon skrivit ? när fick du din första mens?? Även om du är kukbärare och tråden inte alls är riktad till dig?

Man får läsa lite mellan raderna hjärtat. :)

Hehe ;)
  • Anonym (H)

Jag och min första pojkvän tog varandras oskulder när vi var 16 respektive 18 år. Var väl helt okej, inget speciellt. Men är glad att jag förlorade den med honom. :)

• Anonym (Berit)

Jag var 14 och pojkvännen 18. Hade varit iväg på kvällen och innan vi skulle åka ramlade jag ner i hans trapp och bröt ena tån. Kunde knappt gå på hela kvällen och när vi kom hem till hans föräldrar var tån blåsvart. Senare blev vi sugna och skulle ha sex första gången ( inte hans första men min). Jag låg med foten upp och vi skrattade och kysstes om vartannat. Efteråt höll han om mig så hårt och jag va så lycklig. Vi höll ihop i 4 år. Väldigt fint minne, nyktra och galet nykära! :)

• Anonym (Ts)
    Anonym (Berit) skrev 2019-02-26 08:09:53 följande:

Jag var 14 och pojkvännen 18. Hade varit iväg på kvällen och innan vi skulle åka ramlade jag ner i hans trapp och bröt ena tån. Kunde knappt gå på hela kvällen och när vi kom hem till hans föräldrar var tån blåsvart. Senare blev vi sugna och skulle ha sex första gången ( inte hans första men min). Jag låg med foten upp och vi skrattade och kysstes om vartannat. Efteråt höll han om mig så hårt och jag va så lycklig. Vi höll ihop i 4 år. Väldigt fint minne, nyktra och galet nykära! :)

Haha som det kan gå! Men de låter som ett väldigt trevligt minne bortsett från den stackars tån. :)
  • Anonym (Ts)
    Anonym (Berit) skrev 2019-02-26 08:09:53 följande:

Haha som det kan gå! Men de låter som ett väldigt trevligt minne bortsett från den stackars tån. :)
  • Anonym (Bi-killen)

Första gången jag hade sex med en tjej var jag 14-år,och 18-år när jag förlorade oskulden o tvåan

//Puss på er killar o tjejer

Svar på tråden Hur förlorade du oskulden?