Inlägg från: Äntligen18 |Visa alla inlägg
  • Äntligen18

Hur förlorade du oskulden?

Anonym (Nadja) skrev 2019-02-25 11:18:00 följande:

Jag förlorade min oskuld för 7 år sedan. Jag var 16 och skulle komma till Sverige för att få jobb som hushållerska eller städare. Hemma i ukraina hade vi dåligt med jobb så det kändes bra att få komma till Sverige och få jobb.- Min oskuld förlorade jag i en skåpbil på vägen. Sen hade jag sex med flera olika män på vägen till Sverige - det var inte så mysigt sätt att förlora oskulden på . Sen i Sverige hade jag sex med 5-6 stycken per dag i en lägenhet i bagarmossen.

Jag gick i skola i Bagarmossen ????

Men jag beklagar.

Själv har jag oskulden kvar och funderar fortfarande över hur jag vill få bort den. Jag är öppen för förslag :p
  • Äntligen18
    Anonym (Nadja) skrev 2019-02-25 16:16:00 följande:
    Jag har lyckats ta mig ur detta och har ett vanligt jobb numera. Det finns andra tjejer som jobbar i lägenheter runt om i Stockholm och kan hjälpa dig, standard är 1500 kr.
    Jag vill inte ha en "töm & glöm" relation och inte heller en ons som mitt första. Jag vill helst lära känna personen först och träffa henne flera gånger efteråt. 
    Trots att jag tycker att det är sexigt med en maid så vill jag inte heller ha en okänslosam sex, alltså att hon gör det bara för pengarna och inte för att njuta. 

Finns det någon sån,
  • Äntligen18
    Anonym (Nadja) skrev 2019-02-25 16:16:00 följande:
    Jag har lyckats ta mig ur detta och har ett vanligt jobb numera. Det finns andra tjejer som jobbar i lägenheter runt om i Stockholm och kan hjälpa dig, standard är 1500 kr.
    Jag vill inte ha en "töm & glöm" relation och inte heller en ons som mitt första. Jag vill helst lära känna personen först och träffa henne flera gånger efteråt. 
    Trots att jag tycker att det är sexigt med en maid så vill jag inte heller ha en okänslosam sex, alltså att hon gör det bara för pengarna och inte för att njuta. 

Finns det någon sån,
Svar på tråden Hur förlorade du oskulden?