Inlägg från: liranlaran |Visa alla inlägg
  • liranlaran

Bf november 2019

Nyfikenlillstrumpa skrev 2019-03-06 11:11:17 följande:

Halloj! Plussade för en vecka sedan :D Har inte gått till BM än men är beräknad i 1-2 November! :) Inte riktigt ett alla hjärtans dags barn, men nästan!

Hur mår ni? Har ni fått era cravings än?

Grattis!!

Det går lite upp och ner. Ibland känner jag jättemycket symtom och sedan ingenting:p

Inga cravings än men däremot mycket mat som jag inte alls vill ha. Lukter är det värsta!!

Hur går det för dig?
  • liranlaran
    cesse26 skrev 2019-03-06 19:48:32 följande:

Är också beräknad till 11 nov så hoppar gärna in här

Grattis!!
  • liranlaran
    JenPet8885 skrev 2019-03-06 22:04:11 följande:

Plussade i söndags. Har ett missfall och ett omtumlande x i bagaget. Nu hoppas vi på att den lille vill stanna kvar. Skall på tidigt ultraljud 20/3 för att se så det är som det ska. Nervös är jag. Men denna gång känns det bättre, symptomen smyger sig sakta på, de andra gångerna var det väldigt extremt, kunde knappt äta utan att spy.

Men åh!! Grattis! :) Håller alla tummar och tår för er denna gång!
  • liranlaran

Kul att det är fler som plussar! Grattis!!

5+0 idag och tiden bara sniglar sig framåt..Tycker inte att jag känner några symtom och det känns superläskigt!

• liranlaran
    Bunsy skrev 2019-03-08 11:21:03 följande:

Beräknad den 5/11, känns jättekul! Är väldigt trött, har lite yrsel och har börjat kräkas 3-4 ggr om dagen. Väldigt små mängder dock (ursäkta infon), ska man inte kräkas stora mängder varje gång? Kräktes aldrig med första barnet, mådde "bara" illa 24/7 till v. 19, så det här är nytt för mig.

Behöver inte vara några stora mängder, med första kräktes jag en gång per dag sedan var det bra tills dagen där på. Höll dock i sig till 14+ :p
  • liranlaran
    Fostie skrev 2019-03-10 14:53:28 följande:

Hej!

Jag har plussat på BIM-3 och är beräknad till ca 15 november. Jag skulle gärna vilja gå med i den hemliga Facebook-gruppen. Är det någon som kan hjälpa mig in där?

Absolut! Pma mig ditt namn
  • liranlaran
    Suko12 skrev 2019-03-10 15:43:36 följande:

Jag hoppar gärna in här. Plussade för några dagar sen, BF 12 November.

Hoppas på att få behålla detta lilla liv eftersom jag gick igenom en ofostrig graviditet augusti 2018 och ett MA i december 2018 som upptäcktes i v.11.

Men åh! Håller tummarna för att det är er tur nu <3
  • liranlaran

Jag har fortfarande inte kommit mig för att ringa bm. Känns som jag skulle jinxa det då :p

• liranlaran

Hej på er!

Vi är på väg att stänga gruppen på fb. Ifall det är nån mer som vill vara med så skriv ett meddelande till mig :)

• liranlaran
    Smillis skrev 2019-03-17 21:00:05 följande:

Jag skulle gärna vilja vara med men lite längre fram, är det helt kört att få gå med senare? Är fortfarande så rädd för MA så vill gärna ha mitt ul först :/

Skickar pm till dig :)
  • liranlaran
    FruW85 skrev 2019-03-26 10:37:25 följande:

Vi är några som frågat om det, men verkar inte som om någon av oss fått något svar.. Jag funderade igår på om jag skulle starta en egen, men med ett par missfall på kort tid bakom mig och en graviditet nu som jag inte vågar lita på stannar kvar så vågar jag nog inte starta en grupp.. Men kanske någon annan vill? 

Vi har gjort den hemlig och tänkte att den skulle vara rätt liten ca 50 personer. Är det någon som vill gå med i den så kan ni pma mig :)
Svar på tråden Bf november 2019