Bf november 2019
Idag är mensen en dag sen och clearblue digital visade ?inte gravid? :(
Idag är mensen en dag sen och clearblue digital visade ?inte gravid? :(
Idag är mensen 3 dagar försenad och testet är toknegativt....blir så irriterad på testen :(
Oj vad jobbigt =/ Kan du ha haft ägglossning senare?
Jag har alltid gått höra att det plus är ändå ett plus. Kom dom negativa efteråt? Vänta en vecka och gör ett nytt test, kanske är du låghormonare? Håller tummarna för din skull att det ska vara som du hoppas <3
Tycker ändå du ska höra av dig och rådfråga en bm, för du måste väl ha passerat bim med ett tag nu? Då borde ju mensen kommit om du inte är gravid?
Fast, va? Vilket märkligt bemötande. Så dom menar att mensen ska vara nästan två veckor sen utan + på stickan för att dom ska kolla så att inget är fel? Finns det någon annan du kan prata med, om det där var på vårdcentralen så kanske på mödravårdscentralen?
Ibland undrar jag om det där yrket gör folk så otroligt avtrubbade? För henne är det kanske ingen "big deal" men man vill ju själv inte gå i flera veckor och undra vad sjutton kroppen håller på med. För kommer inte mensen så ÄR det ju något..
Risken finns ju att det är ett tidigt missfall, och då tycker man ju att du ska ha rätt att få reda på det och inte gå runt i ovisshet :(
Ja men precis. Har det skitit sig så vill man ju bara kunna börja om.. Det var en av dom sakerna som jag tyckte vad jobbigast när jag fick mitt första MA.. fick reda på i vad som borde varit v12 att det avstannat i 8+5. Kände att kroppen "rånat mig på tid" och jag kände mig rätt lurad, om du förstår hur jag menar =/
Så om det inte är någon graviditet så hoppas jag verkligen du får mensen snart så du slipper gå i något slags ingenmansland och bara vänta =/
Åh kan tänka mig hur jobbigt det måste varit :( förstår hur du menar, vill liksom bara börja om nu om det inte är något :/
Ja men precis. Har det skitit sig så vill man ju bara kunna börja om.. Det var en av dom sakerna som jag tyckte vad jobbigast när jag fick mitt första MA.. fick reda på i vad som borde varit v12 att det avstannat i 8+5. Kände att kroppen "rånat mig på tid" och jag kände mig rätt lurad, om du förstår hur jag menar =/
Så om det inte är någon graviditet så hoppas jag verkligen du får mensen snart så du slipper gå i något slags ingenmansland och bara vänta =/
Oj, bra fråga. Jag skulle kanske börja med bm? Har du haft någon kontakt med någon av dom innan? Dom borde inte skratta bort det, för du har ju faktiskt tagit ett positivt test. Det är ju inte konstigt om du undrar vad som händer. Jag menar, du hade ju kunnat ta det där positiva testet och sedan nöjt dig med det, då hade du ju inte vetat om att dom efter det varit blanka?
Ja, risken är ju dock att dom inte vill göra något ul förrän mycket senare, men jag tycker ändå dom borde ta din oro på allvar. Jag menar, du har tagit ett positivt test, du har inte fått din mens (dvs du har inte fått missfall) men styrkan ökar inte så snabbt som man tycker det borde göra. För mig låter det som något som bör kollas upp... =/
Mensen 7 dagar sen nu....har gett upp testandet för blir bara besviken då jag vet att jag kommer få negativt! Ska på besök hos bm på måndag, får se vad hon säger då
Mensen 7 dagar sen nu....har gett upp testandet för blir bara besviken då jag vet att jag kommer få negativt! Ska på besök hos bm på måndag, får se vad hon säger då