Inlägg från: Frelin |Visa alla inlägg
  • Frelin

Bf november 2019

Plussasde idag och har bf 2/11

Vill jättegärna joina fb gruppen.

• Frelin

Grattis axen!

Dom flesta är mesg aktiva på facebook har jag märkt.

Grupperna är slutna så ingen ser att man är med i dom.

Jag har ett lätt illamående till o från och stundtals kan jag knappt röra mina bröst. O sover sjukt dåligt på nätterna. Hur mår du själv?

• Frelin

Bara säga till när du e redo för fb gruppen så lägger vi till dig.

Jag tror jag kommer vänta till kub.

Jag hade ett missfall i augusti. Men känner att jag inte vill göra vul o reta upp min tapp som är rätt känslig.

Utan vill vänta tills det går o göra ul på magen. En lång väntan. Men jag får stå ut och lita på kroppen.

Hade massa blödningsr med dottern från v8 och gjorde vul i v 8, 9, 12 och sen ul 17 och 19. Men slappnade aldrig av ändå.

• Frelin

Välkomna alla nya som plussat!

Försöker komma ihåg o logga in här o följa er som skriver här. Även om jag mest hänger i fb gruppen ????

Nästa vecka är det dags för hälsosamtal hos bm.

• Frelin

Jag ska till bm på hälsosamtal nästa toradag. Då är jag i v 7+5.

Sen har vi inskrivningen 8/4 när jag är i v 10+2

Ringde dit idag och var svårt att få vettiga tider. Men hon lyckades pussla ihop lite ????

• Frelin

Hon sa att hon även kommer skicka remissen till kub när jag e där på hälsosamtalet

• Frelin
    jeja52 skrev 2019-03-11 19:59:06 följande:

Hej, jag hoppar också in.

Jag plussade för lite drygt en vecka sedan och är nu 5+2, bf 8/11.

Jag känner mig verkligen gravid (men kan ju vara sken/mentalt också). Ömma bröst, ömma bröstvårtor, mensvärk. Förra veckan hade jag med nyp/dragningar i livmodern men nu är det mer mensvärk (vet inte om det är positivt eller negativt).

Funderar på att ringa bm imorgon. Någon som vet hur det fungerar i Sthlm län? Det verkar som att första ul är v17-20. Vill gärna ha ett tidigt också för att känna mig lite säkrare.

Jag bor i Haninge så vet inte om det skiljer sig.

Men haninge erbjuder kub till alla tydligen. Kolla med bm när du ringer
Svar på tråden Bf november 2019