Bf november 2019
Är kanske förhoppningsvis gravid igen. Testade positivt idag. Har bim på måndag. Känns grymt tidigt än så länge och har ett mf och två ma bakom mig. Stort grattis till alla!!!
Är kanske förhoppningsvis gravid igen. Testade positivt idag. Har bim på måndag. Känns grymt tidigt än så länge och har ett mf och två ma bakom mig. Stort grattis till alla!!!
Gjorde ett nytt test i morse, för att dubbelkolla antar jag. Det var positivt det också. Känns ännu roligare när dem är avsedda att användas från den dag man ska ha mens. Med dem misslyckade graviditeterna har tester för tidig testning var negativa dagarna innan bim. Kanske är det min tur denna gången?!
Kanske nån mer som vill gå med i vår bf-grupp på fb :)
Sök på bf november 2019
Jag ringde till gynmottagningen idag för att få svar på mina sköldkörtelvärden som jag tog för snart två veckor sen. Fick veta att dem äntligen ser bra ut men det blev lite rörigt med doseringen så jag hoppas läkaren ringer tillbaka idag annnars får jag prova igen...
Jag fick även en tid till tidigt ul 22/3. Känns jätte skönt att få det bekräftat eller inte så snabbt och utan tjat.
Inga cravings, men sen och andra sidan har jag inte haft det med något av dem andra heller. Mår lite små illa till och från och har ingen större aptit, något ömma bröst och värk i magen men nej egentligen inga riktiga "gravid" symptom.