Inlägg från: Anonym (Bull) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bull)

Frun/flickvän knullar annan

Om din fru har eller skulle ha sex med någon annan än dig, använder hon kondom eller hur skulle du vilja att hon gör?

Får han spruta henne i fittan?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Frun/flickvän knullar annan
  • Anonym (Bull)
    Anonym (Anonym) skrev 2019-02-19 19:20:19 följande:

Vore underbart om hon ville komma hem och vara kladdigt spermafylld. Så upphetsande att se det droppa lite ur henne.

+1
  • Anonym (Bull)

Knullade en tjej vars man gillade att knulla henne nyknullad. Hon drog på sig trosorna direkt efter jag kommit i henne och skyndade hem. Jag vet inte om han ville slicka henne eller om hon bara ville visa honom att hon varit med någon annan.

Vilket som, vi hade en kul kväll så långe det varade.

• Anonym (Bull)
    Kverulant67 skrev 2019-07-01 11:46:52 följande:

Vad är ni för sjuka män som vill att er partner har sex med andra???

Jag har fått det förklarat att männen vars fruar och flickvänner jag knullar går igång på att hon har sex med mig. Det blir en form av win-win där alla får njutning. Jag knullar utan förpliktelser, hon får ligga och maken är nöjd. Jag tänker inte att hon har sex utom äktenskapet eller utanför förhållandet utan det är något mellan dem. Vissa gillar och går igång på det och jag kan förstå det då även jag skiljer på sex och kärlek.
  • Anonym (Bull)
    Kverulant67 skrev 2019-07-06 00:38:01 följande:

Ni som gillar det, får ni inte komplex av att tjejen vill ha större kukar???

Som jag fått förklarat för mig så går männen igång på att frun, flickvännen etc knullar och njuter med andra (mig). De går igång på när hon njuter och han skulle få komplex över att jag har större kuk än dem tror jag inte de tänker på. Det de möjligtvis kan få lite komplex över är att jag är bättre än han att tillfredsställa deras tjej, men så länge de går igång på att hon njuter är detta ett ickeproblem. Jag ger kvinnan njutning, jag själv får njuta och den äkta mannen eller pojkvännen får runka till tanken och njuta på sitt håll. Alla vinner på detta.
  • Anonym (Bull)
    Anonym (lugnibussen) skrev 2019-07-17 20:54:30 följande:

ellerhur

hur många håller på med detta ?

noll komma fem procent av befolkningen ?

De jag träffar finns då med i statistiken men jag förstår din synpunkt. Procentuellt kanske det inte inte är så många men det finns.
  • Anonym (Bull)
    share skrev 2023-10-15 10:01:20 följande:

Vad hände med den här härliga tråden...?

Exakt! 🙃
Svar på tråden Frun/flickvän knullar annan